Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Ja, vet at jula er over men.... for noen år siden leste jeg en slags spøkelseshistorie. Var i en bok, finner den ikke igjen. Tror det er en norsk historie, ganske gammel. Fortelleren er en gammel kvinne som forteller historien om en person som våkner på julenatta av kirkeklokker. Vedkommende står opp og finner ut at lyden kommer fra den lokale kirken. Vel inne i kirken finner personen ut at det er de døde som holder julegudstjeneste. Ringer det noen bjeller? 😜 Vet at det er mange beleste her... Anonymkode: 2e272...af2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 OK fant den 😊 Er visst Asbjørnsen og Moe. Den sto i en julebok datteren min fikk i 2001.... Anonymkode: 2e272...af2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 13 timer siden, Anonym bruker skrev: OK fant den 😊 Er visst Asbjørnsen og Moe. Den sto i en julebok datteren min fikk i 2001.... Anonymkode: 2e272...af2 "En gammeldags juleaften", ja! Anonymkode: 8db45...97e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: "En gammeldags juleaften", ja! Anonymkode: 8db45...97e Stemmer det! 5-åringen så på bildene til historien (de er gjort av en av de store kunstnerne våre 100 år tilbake.) Jeg hadde blitt skremt av det på samme alder, men han syns ikke det var skummelt. Han sa han var vant til skumlere ting fra you-tube. 😬 Har satt på sånn barnesperre men den fungerer tydeligvis ikke så godt. Jeg elsker å lese/fortelle litt skumle historier til ungene. Og de er som meg når jeg var barn, elsket spøkelseshistorier og hekser og sånt. Anonymkode: 2e272...af2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå