Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 De har jo sviktet absolutt ALLE som stemmer på dem. De har sviktet de liberale som stemmer på dem pga familiepolitikken og medmenneskeligheten, og de har sviktet de konservative som ønsker strengere abortlover og ekteskap kun mellom mann og kvinne. De har brutt sitt viktigere løfte om å aldri gå i regjering med FrP, og de har fristilt barne- og familieministeren fra å jobbe for likestilling. Hadde det ikke vært så hårreisende hadde det nesten vært litt morsomt. Dette er vel nødt til å være siste gang man hører om KrF og regjering på mange, mange år? Anonymkode: e14ad...65c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Håper også dette er siste gangen et religiøst parti har noe som helst innvirkning på avgjørende politikk i Norge. Håper folk har hukommelse som rekker lengre enn nesa og stemmer etter hjertet ved neste valg. Godt å se at det er opprør internt og de som har lovet, «aldri regjere med FRP» melder seg ut. De vil jo slite med å stille lister ved kommunevalget andre steder enn på sør og vestlandet, i typisk bibelbelte. Deler av meg jubler, resten rister uforstående på hodet! Anonymkode: f2c8f...e9c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 Synes de kan stikke til år 0, det er jo der de hører hjemme. Makan til steinaldermennesker som forbyr eggdonasjon. Er der jeg blir forbanna. Og det idiotiske synet på innvandring. Nei, æsj. Anonymkode: 7664c...159
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: De har jo sviktet absolutt ALLE som stemmer på dem. De har sviktet de liberale som stemmer på dem pga familiepolitikken og medmenneskeligheten, og de har sviktet de konservative som ønsker strengere abortlover og ekteskap kun mellom mann og kvinne. De har brutt sitt viktigere løfte om å aldri gå i regjering med FrP, og de har fristilt barne- og familieministeren fra å jobbe for likestilling. Hadde det ikke vært så hårreisende hadde det nesten vært litt morsomt. Dette er vel nødt til å være siste gang man hører om KrF og regjering på mange, mange år? Anonymkode: e14ad...65c Helt enig. Jeg har stemt på dem i mange år pga familiepolitikken. Men nå er grensa nådd. Som du sier så svikter de stort. Jeg synes Hareide var den beste politikeren Norge hadde og de hadde en bra familiepolitikk. Hans forslag om å støtte venstresiden synes jeg var bra. Nå er det bare trist slik de holder på. Huff og huff. Anonymkode: ec668...eb6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Helt enig. Jeg har stemt på dem i mange år pga familiepolitikken. Men nå er grensa nådd. Som du sier så svikter de stort. Jeg synes Hareide var den beste politikeren Norge hadde og de hadde en bra familiepolitikk. Hans forslag om å støtte venstresiden synes jeg var bra. Nå er det bare trist slik de holder på. Huff og huff. Anonymkode: ec668...eb6 Hvem hadde trodd at jeg som er ateist og venstrevridd skulle savne Hareide i norsk politikk. Mannen som tidvis var komisk veik og forsiktig stod frem som en mann med integritet og ryggrad. Anonymkode: f2c8f...e9c
Gjest Antarctica Skrevet 25. januar 2019 #6 Skrevet 25. januar 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er vel nødt til å være siste gang man hører om KrF og regjering på mange, mange år? Får vi håpe...
*Miss Marple* Skrevet 25. januar 2019 #7 Skrevet 25. januar 2019 Det må vel kanskje være det dummeste trekket et politisk parti har gjort noen gang... Snakk om å grave sin egen grav.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #8 Skrevet 25. januar 2019 10 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Det må vel kanskje være det dummeste trekket et politisk parti har gjort noen gang... Snakk om å grave sin egen grav. Signerer denne. Spesielt når de bare har fire prosent oppslutning.... De har jo ikke råd til å miste velgere. Anonymkode: 7664c...159
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #9 Skrevet 25. januar 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Signerer denne. Spesielt når de bare har fire prosent oppslutning.... De har jo ikke råd til å miste velgere. Anonymkode: 7664c...159 Og nå har de mistet ganske mange Anonymkode: 4ae8c...860
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #10 Skrevet 25. januar 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Synes de kan stikke til år 0, det er jo der de hører hjemme. Makan til steinaldermennesker som forbyr eggdonasjon. Er der jeg blir forbanna. Og det idiotiske synet på innvandring. Nei, æsj. Anonymkode: 7664c...159 Du høres både åpen og intelligent ut. Anonymkode: b8c15...840
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #11 Skrevet 25. januar 2019 vi får håpe De Kristne nyter godt dette Anonymkode: b8c15...840
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #12 Skrevet 26. januar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: vi får håpe De Kristne nyter godt dette Anonymkode: b8c15...840 Hva sa? Anonymkode: e14ad...65c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #13 Skrevet 26. januar 2019 20 timer siden, Anonym bruker skrev: De har jo sviktet absolutt ALLE som stemmer på dem. de har fristilt barne- og familieministeren fra å jobbe for likestilling. Anonymkode: e14ad...65c KrF gikk til valg som et ikke-sosialistisk parti. Om de nå hadde endret retning og ledet sosialistene til regjering hadde de sviktet velgerne. Heldigvis gjorde de ikke det. Men likestillingsministeren er et stort feilgrep. Hun har vist svært dårlig vurderingsevne (sex med full gutt som akkurat er ferdig med ungdomsskolen), er kjent for å trakassere de rundt seg og driver hersketeknikker. Hun høster derimot en del støtte ved å kalle seg feminist og viser forakt for menn. Anonymkode: 4fb32...48c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #14 Skrevet 26. januar 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: KrF gikk til valg som et ikke-sosialistisk parti. Om de nå hadde endret retning og ledet sosialistene til regjering hadde de sviktet velgerne. Heldigvis gjorde de ikke det. Men likestillingsministeren er et stort feilgrep. Hun har vist svært dårlig vurderingsevne (sex med full gutt som akkurat er ferdig med ungdomsskolen), er kjent for å trakassere de rundt seg og driver hersketeknikker. Hun høster derimot en del støtte ved å kalle seg feminist og viser forakt for menn. Anonymkode: 4fb32...48c Og der var du våken, ja👏🏻Klar for en ny og positiv dag? Anonymkode: e14ad...65c
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #15 Skrevet 26. januar 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette er vel nødt til å være siste gang man hører om KrF og regjering på mange, mange år? Anonymkode: e14ad...65c From your lips to God’s ears. Anonymkode: 9b7a2...e7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå