Gå til innhold

Føler meg bare tom


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I november ble jeg gravid og gleden var stor. Var mentalt forberedt på å få barn igjen. Men forrige uke begynte jeg å blø og på ultralyd fant de kun en tom fostersekk så det ble satt i gang medisinsk abort og der og da føltes det helt greit. Sånn ut fra befruktning var jeg jo bare litt over 9uker på vei. Men selv om jeg sier alt er greit og virker positiv utad så føler jeg meg tom og trist innvendig. Nå er jeg også litt redd for å prøve igjen for jeg frykter å måtte gå gjennom dette fler ganger, så jeg har sagt til samboeren at jeg vil vente av fler praktiske grunner, men ikke hele sannheten. 

Tør ikke å gråte i frykt for å ikke få stoppet. 

Føler meg så alene selv om jeg vet at kjæresten ville vært superstøttende om jeg hadde fortalt ham. Derimot tror jeg han egentlig tok tapet tyngre enn meg selv om han heller ikke sier noe. 

Vi vil begge ha barn og han kunne nok tenkt seg å starte rett på igjen, men jeg trenger litt mer tid. 

Trenger ikke råd om å snakke med han for det vet jeg at jeg bør og kommer nok til å gjøre det når jeg er klar. 

Jeg trengte egentlig bare å lette hjertet uansett om noen svarer eller ikke. 

-Takk. ❤️

Anonymkode: d5976...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Jeg har mistet 3. To for 6 år siden og en nå. Denne var den tøffeste av en eller annen grunn. Både fysisk og psykisk. 
 

Tom er så god forklaring. Jeg visste vi kom til å miste da hcg ikke steg som den burde. Det er utrolig krevende og selv om mannen «er der» er det så utrolig ensomt. Hver gang har jeg følt meg så alene og fortapt. Jeg måtte bare slippe tårene, å holde det inne ble enda værre. Så fikk det stå til. Mye bedre nå. Kanskje det hjelper å rette blikket på premien med å prøve videre, det gjør jeg.
 

Mitt flotte nydelige regnbuebarn var så verdt å ikke gi opp.  ❤️ Vi gikk rett på en ny pp.

Ta uansett den tiden du trenger, det er krevende mentalt å gå i den prøvebobla. 
lykke til ❤️

Anonymkode: 5596d...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...