Gå til innhold

Ingen Penis = Jente


Kos786

Anbefalte innlegg

Hei Jeg trenger noen Råd. Jeg var på ultralyd I 19.uker.  Legen var ikke sikkert om kjønn men hun Sa jeg kan ikke se babyen penis så sannsynligvis Det er ei jente. Hvor mye skal jeg tro på henne? Er det mulig hvis det er ingen penis blir det jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mente hun at hun ikke kunne se om den var der eller ikke, eller at hun så at den ikke var der? Hvis hun så helt sikkert at babyen ikke hadde penis er det selvfølgelig jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sa at penis er ikke Der så tror jeg det er ei jente men hun viste meg ikke noen jente kjønn. Jeg har 2 gutter Fra før håper for jente denne gangen.  Er det vanlig å få vite feil kjønn på ultralyd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun fikk sett skikkelig mellom beina og der ikke er en penis er det jente. I uke 19 er penis veldig tydelig hvis den er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.1.2019 den 11.46, Kos786 skrev:

Kan noen gjette med bilder?

20190125_114258.jpg

20190125_114408.jpg

Ser ut som en jente ja😊 jeg var på UL i uke 12. Og så tydelig at det var en gutt pga det stakk noe rett opp mellom bena😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Når jeg var på ul I uke 20 var vi så innstilt på at det var gutt at jm forsøkte vise meg fra alle mulige vinkler at det ikke fans verken pung eller penis der, hun skrev til og med ut et bilde å markerte. Min hjerne er dog fortsatt innstilt på gutt selv om kjønn egentlig ikke spiller noen rolle. Så om ikke hjernen samarbeider snart får jeg meg vel en overraskelse når hen kommer ut 😅

Anonymkode: 85803...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...