Gå til innhold

Bare jeg som synes Louise Vuitton er gyselig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fargen er jo grusom. Noe jeg forventet å se hos en vestkantbestemor 70 +. Det er jo ikke noe flott ved det, overhodet. 

Hvordan i alle dager kom vi dit at unge jenter betaler titusenvis av kroner for å se ut som ei gammel tante? Jeg skjønner ingenting. 

Anonymkode: 4b16a...641

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig. 

Anonymkode: 711e6...e81

Skrevet

Louise? :)

Dette er et merke..De lager mye rart. Jeg er ikke fan av veskene som har synlige logoer, men de lager jo mer diskret vesker også. 

Anonymkode: 18711...28f

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Louise? :)

Dette er et merke..De lager mye rart. Jeg er ikke fan av veskene som har synlige logoer, men de lager jo mer diskret vesker også. 

Anonymkode: 18711...28f

😂🙈 Sorry. Autokorrekt. 

Louis! 

Skrevet

De har flere farger, og ulike utførelser. Mange klassiske, pene vesker også, men jeg er enig i at "standardveskene" deres ikke er noe å juble over.

Anonymkode: 952ce...0f7

Skrevet

Enig. Jeg er 50 år og synes de ser avleggs ut med sin logo. Min datter på16 synes også de ser gammel tante ut. Er nok de mellom 20 og 40 som liker de fortsatt? Det er jo greit det? Bare jeg slipper å få en slik veske av mannen i gave og min datter ville synes det var kleint å gå med en slik!

Anonymkode: 21fb7...ac6

Skrevet

Jeg liker heller ikke det mønsteret og fargen som er typisk for merket, skjønner ikke hvorfor det har blitt så populært....

Anonymkode: 48a20...81e

Skrevet

Det er kun et statussymbol som ikke har så mye med estetikk å gjøre, tenker jeg.. Og jo, gyselig var et beskrivende ord. 

Anonymkode: 18359...618

Skrevet

Lv = Harry bloggere 

Anonymkode: 2aa58...800

Skrevet

Skulle jeg lagt så mye penger i en veske hadde jeg kjøpt en Mylberry. De har så utrolig mange nydelige å velge i. 

Anonymkode: 61744...1d3

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke greia med å gå med noe som ikke er særlig pent og som skriker 'se, jeg har ingen personlig smak, men masse penger til overs'. 

Jeg har forståelse for å betale mye for godt håndverk og lekker design, men den typiske LV-stilen liker jeg ikke. 

Skrevet

Huff, har heller aldri likt dem. At noe så dyrt, kan se så billig ut.

Anonymkode: 3cd75...4d8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Huff, har heller aldri likt dem. At noe så dyrt, kan se så billig ut.

Anonymkode: 3cd75...4d8

Nettopp. Jeg ler litt inni meg av de som bruker hinsides masse penger på noe så tullete og stygt. 

Skrevet

Jeg tror noe av problemet er at det er så hinsides mye piratkopiering av LV-produktene. De klassiske vintagekoffertene og reisevesker synes jeg er fine. Litt Poirot-stil. 

Anonymkode: 952ce...0f7

Skrevet

Louis Vuitton er sin kolleksjon består da av langt mer enn vesker med det ikoniske LV-designet. Det kan jeg virkelig styre min begeistring for. Jeg synes derimot at Louis Vuitton har mange fine vesker i kolleksjonen deres - med både diskret logo og fine farger. 

Skrevet

Ugly bugly!

Anonymkode: aa6b0...537

Skrevet
1 time siden, beef sister skrev:

Louis Vuitton er sin kolleksjon består da av langt mer enn vesker med det ikoniske LV-designet. Det kan jeg virkelig styre min begeistring for. Jeg synes derimot at Louis Vuitton har mange fine vesker i kolleksjonen deres - med både diskret logo og fine farger. 

Ja, det kan jo godt hende, da hadde jeg sikkert bare ikke skjønt at det var Louis Vuitton. Det er jo mest det der typiske mønsteret jeg kjenner igjen og ikke synes er fint. . 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, der var det mye stygt 🙈

Anonymkode: aa6b0...537

Dette var bare eksempler deg om det!

elsker veskene mine og har mange som ikke aner at det er lv en gang. 

Anonymkode: 81316...f5e

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, mye av dette var fælt, men ikke like harry som LV-veskene med logoen som skriker i mot deg. Det er jo bra du liker dem da du antakelig har brukt mye penger 😉

Anonymkode: 827ef...33f

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, mye av dette var fælt, men ikke like harry som LV-veskene med logoen som skriker i mot deg. Det er jo bra du liker dem da du antakelig har brukt mye penger 😉

Anonymkode: 827ef...33f

Enig med 33f

Folk skal for all del få kjøpe akkurat de veskene de vil, jeg bare tenker for meg selv at noen lar seg lure til å bruke mye penger på ikke spesielt pene ting bare fordi det er «populært». Viser seg at det meste som produseres av merker kommer fra samme fabrikk, bare med en annen logo. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...