Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 jeg har ikke så mange venner. Hvis jeg skal være ærlig så vet jeg ikke helt hvorfor.. jeg tror ikke jeg er så flink med dype og langvarige relasjoner.. men jeg er snill, utadvendt, møter alle med et smil og er egentlig ganske sosial.. kanskje litt direkte.. for direkte? jeg har 4 venner. De er alle 3 VELDIG forskjellig så jeg syns det kan være vanskelig å være med noen av de samtidig. Nå som jeg er gravid har jeg 2. Hun ene bor og studerer i Tromsø.. så 1 tilgjengelig venninne. Som jobber stort sett hele tiden. Men når hun har tid går vi gjerne ut å spiser eller tar en kopp kaffe. samboeren min har masse kompiser, alle elsker han! 🥰 men det får meg til å stille enda mer spørsmål rundt hvorfor jeg selv er så ensom.. finnes det noen grupper for andre gravide eller ikke gravide som føler seg ensom? Jeg føler ikke jeg er i en posisjon hvor jeg kan være selektiv, men hadde syns det var kjekt å finne andre gravide som jeg også kunne dele opplevelsene med.. jeg vet ikke helt hva jeg syns om det å være gravid heller egentlig. Alle er glad på mine vegne og jeg klarer å glede meg over det innimellom. Men ofte er jeg stresset og redd for hele greiene.. nå ble det mye babbel fra meg, så tenker jeg gir meg 😛 Anonymkode: ff0d6...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå