GÃ¥ til innhold

Eg trenger parfyme tips 👌

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg treng tips til ein lett frisk dag parfyme som kan brukes ofte. 

Gjerne frisk, syrlig blomster eller nokon anna som lukte lett og friskt. 

Treng og tips til ein litt tyngre til å ha på kvelden når eg går ut foreksempel. 

Gjerne ein frisk der og

Anonymkode: 86e98...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De "blå" CLEAN parfymene "Fresh Laundry" "Warm Cotton" "Rain" "Shower Fresh" osv... Bytter på disse. "White Tea" fra Elisabeth Arden, Og DKNY fra Donna Karen (veldig mandarinlukt)..

Kveldsbruk; GUCCI sin RUSH (IKKE Rush 2 som er gjennomsiktig rosa/rød, men bare Rush, rød, flat firkantet flaske....)

Anonymkode: 7e546...3e4

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De "blå" CLEAN parfymene "Fresh Laundry" "Warm Cotton" "Rain" "Shower Fresh" osv... Bytter på disse. "White Tea" fra Elisabeth Arden, Og DKNY fra Donna Karen (veldig mandarinlukt)..

Kveldsbruk; GUCCI sin RUSH (IKKE Rush 2 som er gjennomsiktig rosa/rød, men bare Rush, rød, flat firkantet flaske....)

Anonymkode: 7e546...3e4

Tusen takk 🤗 skal sjekkes ut

Skrevet

Tyngre og lettere også for såvidt Tom Ford si private blend kolleksjon! Er bare å lukte seg frem min absolutte favoritt som er helt meg er Tobacco vanille

Anonymkode: 508d4...cd9

Skrevet

Parfyme er så individuelt at jeg anbefaler deg å ta turen på parfymeri for å få veiledning og hjelp til å finne noe som passer for deg. :)
Du trenger jo ikke kjøpe det der til høy pris, men notere navn og bestille på nett. ;)

Skrevet
9 minutter siden, Zikosu og William skrev:

Parfyme er så individuelt at jeg anbefaler deg å ta turen på parfymeri for å få veiledning og hjelp til å finne noe som passer for deg. :)
Du trenger jo ikke kjøpe det der til høy pris, men notere navn og bestille på nett. ;)

Det er skikkelig ufint å be om hjelp og veiledning i butikk, for så å kjøpe på nett

Anonymkode: 3d895...18f

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er skikkelig ufint å be om hjelp og veiledning i butikk, for så å kjøpe på nett

Anonymkode: 3d895...18f

Ja veit det er inviduelt, men er så ekstremt mange parfymer å velge mellom når eg går inn på parfymebutikk... Så er bare greit å ha ei liste eg ihvertfall kan lukte på 🤗

Bryr meg ikkje om det er ein uting å lukte der og kjøpe ein anna stad 😂

Men finne eg ein eg like så pleier eg egentlig bare å kjøpe den med ein gong 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eg treng tips til ein lett frisk dag parfyme som kan brukes ofte. 

Gjerne frisk, syrlig blomster eller nokon anna som lukte lett og friskt. 

Treng og tips til ein litt tyngre til å ha på kvelden når eg går ut foreksempel. 

Gjerne ein frisk der og

Ka med gucci flora eller britney spears midnight fantasy(lilla flaske) DKNY i grønn flaske er også god! Eller kanskje "Nina" som kommer i ein epleformet flaske!

Frisk parfyme som er knallgod er jo Elisabeth Arden i grønn flaske!

Skrevet

Trenger ikke nødvendigvis være dyrt. Yves Rocher har «Chevrefeuille», en frisk og mild duft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...