Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Så hvordan gjøre noe med dette, la det gå sin gang eller må man operere? føler det aldri går over. Revna den fibermuskelen eller hvordan det skrives i kneet da jeg trynte ned en trapp. Er noen mnd siden. Skikkelig vondt å gå opp i trapper enda. Finner liksom ikke mye om det på google heller. Og legen har heller ikke sagt stort. 😕 Er det noen her inne som har litt kunskap om akkurat dette? Anonymkode: af599...e69
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Hvis det er så vondt etter flere måneder bør du be om å få tatt MR av kne og lår for å få en vurdering om det burde gjøres noe med det. Om legen din ikke vil henvise deg videre kan du ev. kontakte en kiropraktor eller manuell terapeut eller privat lege, som så vil undersøke deg og så ev. kan henvise deg videre ved ev. behov. Anonymkode: 73942...434
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 Mannen min revnet muskelfibre i kneet i en arbeidsulykke, korsbåndet var nær ved å ryke. Dette er to år siden og han sliter fremdeles og venter på mr time nå Anonymkode: 31ea1...443
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå