Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Er det meningen at Brianna og Roger skal ha en kjempekjemi og være skapt for hverandre slik claire og jamie har det? For meg så virker han litt småpsykopatisk og slem mot henne.... 😱 Anonymkode: ce82b...82c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Jeg synes ikke at Roger virker som en psykopat. Han har jo sagt noen ting som jeg har stusset over, men jeg er ikke superfan av Brianna heller. Den kjemien som Jamie og Claire har er nok vanskelig å toppe. De blir ikke de nye "Jamie og Claire" for å si det sånn. Deres forhold engasjerer ikke like mye. Anonymkode: a9c51...e81
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 Enig med deg HI, likte ikke forholdet da jeg leste bøkene og håpet at de ville gjøre Roger mer likandes i serien, men neida, de doubled down! Jeg tror ikke det har så mye med at de er et nytt par. Jeg liker for eksempel Marsali og Fergus godt, selv om vi ikke ser kjempemye til de. Jeg har mer problemer med hvordan de skriver Roger. Han er manipulativ, kontrollerende, nærtagen og blir slem når Brianna ikke sier/gjør det han vil. Jeg ville kanskje ikke sagt psykopat, men ihvertfall ikke kjærestemateriale. Jeg synes skuespillerne hadde fin kjemi før frieriet og Roger er jo stort sett snill og forståelsesfull når det ikke gjelder kjæresteproblematikk, men handlingene/væremåten hans i forholdet gjør at jeg synes bare synd på Brianna for at hun ender opp med en sånn type. For eksempel: 1. Han frir samme dagen de kaller seg kjærester for første gang, Brianna sier at hun ikke vet om ekteskap er tingen for henne, og han reagerer med sinne og går rett til angrep - antyder at hun er løs og umoralsk (selv om han har hatt sex før og hun ikke), og ignorerer henne selv om hun er den som løper etter og ber om unnskyldning. 2. Krangelen om at han ikke fortalte om dødsannonsen. Han sier ikke unnskyld og innrømmer at han faktisk kom til samme konklusjon som henne, at hun burde få vite og han fant ut at hun hadde dratt nettopp fordi han skulle ringe og fortelle "nyheten". I stedet er det "unnskyld for at jeg elsker deg så høyt at jeg vil at du skal ha det bra, da!", "vet du alt jeg har gått gjennom for deg?!" (som hun aldri ba eller visste om), "du er umoden!". Og toppen av manipulativitet: "kanskje jeg bare skal dra da, kanskje dette ekteskapet var en feil" og når Brianna ikke ber på sine knær og sier unnskyld, bare at hvis det virkelig er det du vil, skal jeg ikke stoppe deg, så er det plutselig hennes feil. OG bruker det som skjedde med Frank, mot henne. 3. Når han reflekterer over det han har vært gjennom, så sier han ingenting om hans egen shitty oppførsel. Det er bare "stakkars meg som bare tenker på andre og setter kjærligheten først, det var der ting gikk galt". Roger og Brianna har totalt sett vært sammen som par i nøyaktig to dager, og begge gangene har han blåst fullstendig av hengslene for ting som lett kunne ordnes opp i på en fin måte. Anonymkode: 74231...868
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 Jeg "oppdaget" serien før bøkene, og tenker å bruke droughtlander til å lese😉 Jeg tenker at Jamie og Claire er one of a kind - og at forholdet mellom Bree og Roger er noe helt annet. Har ingen referanser til bøkene som jeg sa, så jeg nyter hver ny episode og har ikke sammenlignet egentlig. Jeg synes jo de begge to er litt vrange og sta, de hadde jo ikke behøvd å lage det så vanskelig for seg selv😂 Samtidig så har vel ting en grunn tenker jeg? Venter i alle fall på fortsettelsen! Anonymkode: 22c55...413
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 Når kommer sesong fire? Anonymkode: 47add...845
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når kommer sesong fire? Anonymkode: 47add...845 Sesong fire går på Viaplay nå. Siste episode (av totalt 13) går kommende mandag ☺ Innspilling av sesong 5 starter nå snart, februar tror jeg... Anonymkode: 22c55...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå