Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Jeg jobber med å få trappet opp igjen stillingsprosent etter ett års sykemelding, så må over på delvis aap en periode. Hvordan blir det med feriepenger for i år? Anonymkode: 74bf2...5dc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Du får ikke feriepenger av aap. Men du har en trekkfri periode i juni, altså en toukersperiode uten skatt. Anonymkode: b2e6a...d36
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får ikke feriepenger av aap. Men du har en trekkfri periode i juni, altså en toukersperiode uten skatt. Anonymkode: b2e6a...d36 Men jeg opparbeidet meg feriepenger i fjor, før aap? Får jeg ikke dem? Tar man ikke ut feriedagene heller? Har jo overført så jeg har 38 feriedager i år. Jobber foreløpig 40% Anonymkode: 74bf2...5dc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men jeg opparbeidet meg feriepenger i fjor, før aap? Får jeg ikke dem? Tar man ikke ut feriedagene heller? Har jo overført så jeg har 38 feriedager i år. Jobber foreløpig 40% Anonymkode: 74bf2...5dc Jo, pengene du opparbeidet deg før du fikk aap får du selvfølgelig. Men om du fikk sykepenger fra nav må du huske at du bare får feriepenger for de første tre månedene. Ferie tar du ut som du ønsker, alle har krav på ferie. Da vil du får feriepengene du tjente deg opp før du fikk aap, også får du aap som vanlig selv om du har ferie. Anonymkode: b2e6a...d36
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo, pengene du opparbeidet deg før du fikk aap får du selvfølgelig. Men om du fikk sykepenger fra nav må du huske at du bare får feriepenger for de første tre månedene. Ferie tar du ut som du ønsker, alle har krav på ferie. Da vil du får feriepengene du tjente deg opp før du fikk aap, også får du aap som vanlig selv om du har ferie. Anonymkode: b2e6a...d36 Alle på AAP har ikke krav på ferie nei. Ikke de som er i AFT—tiltak. Gjelder vel da sannsynligvis ikke HI. Anonymkode: afa22...242
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo, pengene du opparbeidet deg før du fikk aap får du selvfølgelig. Men om du fikk sykepenger fra nav må du huske at du bare får feriepenger for de første tre månedene. Ferie tar du ut som du ønsker, alle har krav Da vil du får feriepengene du tjente deg opp før du fikk aap, også får du aap som vanlig selv om du har ferie. Anonymkode: b2e6a...d36 Man har ikke KRAV på ferie når man er på aap nei. Anonymkode: d1c02...322
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man har ikke KRAV på ferie når man er på aap nei. Anonymkode: d1c02...322 Jo, man har krav på 4 uker ferie. Men ikke på å få penger mens man har ferie Anonymkode: 46daa...670
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #8 Skrevet 24. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jo, man har krav på 4 uker ferie. Men ikke på å få penger mens man har ferie Anonymkode: 46daa...670 Men man kan søke om å beholde pengene inntil 4 uker Anonymkode: 46daa...670
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #9 Skrevet 24. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jo, man har krav på 4 uker ferie. Men ikke på å få penger mens man har ferie Anonymkode: 46daa...670 Nei. Man har ikke krav på ferie dersom man er i AFT-tiltak. Verken med eller uten penger. Anonymkode: afa22...242
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #10 Skrevet 24. januar 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Man har ikke krav på ferie dersom man er i AFT-tiltak. Verken med eller uten penger. Anonymkode: afa22...242 Hi snakker jo om AAP, ikke AFT-tiltak Anonymkode: 46daa...670
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå