Gå til innhold

Feriepenger på aap?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber med å få trappet opp igjen stillingsprosent etter ett års sykemelding, så må over på delvis aap en periode. Hvordan blir det med feriepenger for i år?

Anonymkode: 74bf2...5dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke feriepenger av aap.

Men du har en trekkfri periode i juni, altså en toukersperiode uten skatt.

Anonymkode: b2e6a...d36

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får ikke feriepenger av aap.

Men du har en trekkfri periode i juni, altså en toukersperiode uten skatt.

Anonymkode: b2e6a...d36

Men jeg opparbeidet meg feriepenger i fjor, før aap? Får jeg ikke dem? Tar man ikke ut feriedagene heller? Har jo overført så jeg har 38 feriedager i år. Jobber foreløpig 40%

Anonymkode: 74bf2...5dc

Skrevet
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg opparbeidet meg feriepenger i fjor, før aap? Får jeg ikke dem? Tar man ikke ut feriedagene heller? Har jo overført så jeg har 38 feriedager i år. Jobber foreløpig 40%

Anonymkode: 74bf2...5dc

Jo, pengene du opparbeidet deg før du fikk aap får du selvfølgelig. Men om du fikk sykepenger fra nav må du huske at du bare får feriepenger for de første tre månedene.

Ferie tar du ut som du ønsker, alle har krav på ferie. Da vil du får feriepengene du tjente deg opp før du fikk aap, også får du aap som vanlig selv om du har ferie. 

Anonymkode: b2e6a...d36

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, pengene du opparbeidet deg før du fikk aap får du selvfølgelig. Men om du fikk sykepenger fra nav må du huske at du bare får feriepenger for de første tre månedene.

Ferie tar du ut som du ønsker, alle har krav på ferie. Da vil du får feriepengene du tjente deg opp før du fikk aap, også får du aap som vanlig selv om du har ferie. 

Anonymkode: b2e6a...d36

Alle på AAP har ikke krav på ferie nei. Ikke de som er i AFT—tiltak. Gjelder vel da sannsynligvis ikke HI. 

Anonymkode: afa22...242

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, pengene du opparbeidet deg før du fikk aap får du selvfølgelig. Men om du fikk sykepenger fra nav må du huske at du bare får feriepenger for de første tre månedene.

Ferie tar du ut som du ønsker, alle har krav Da vil du får feriepengene du tjente deg opp før du fikk aap, også får du aap som vanlig selv om du har ferie. 

Anonymkode: b2e6a...d36

Man har ikke KRAV på ferie når man er på aap nei. 

Anonymkode: d1c02...322

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Man har ikke KRAV på ferie når man er på aap nei. 

Anonymkode: d1c02...322

Jo, man har krav på 4 uker ferie. Men ikke på å få penger mens man har ferie

Anonymkode: 46daa...670

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jo, man har krav på 4 uker ferie. Men ikke på å få penger mens man har ferie

Anonymkode: 46daa...670

Men man kan søke om å beholde pengene inntil 4 uker

Anonymkode: 46daa...670

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jo, man har krav på 4 uker ferie. Men ikke på å få penger mens man har ferie

Anonymkode: 46daa...670

Nei. Man har ikke krav på ferie dersom man er i AFT-tiltak. Verken med eller uten penger. 

Anonymkode: afa22...242

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Man har ikke krav på ferie dersom man er i AFT-tiltak. Verken med eller uten penger. 

Anonymkode: afa22...242

Hi snakker jo om AAP, ikke AFT-tiltak

Anonymkode: 46daa...670

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...