Gå til innhold

Asberger - få barn.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke asberger selv, men det går i familien. Veldig mange som har det, og ønsker ikke dette for mitt barn. 

Hvilke andre alternativer er det? Eggdonasjon er jo forbudt i Norge 😕

Anonymkode: 39548...b58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asberger er ikke noe som "går".

Alternativene dine er eggdonasjon i utlandet, surrogatmor med annen kvinnes egg eller adopsjon. 

Anonymkode: 7cc0b...d85

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Asberger er ikke noe som "går".

Alternativene dine er eggdonasjon i utlandet, surrogatmor med annen kvinnes egg eller adopsjon. 

Anonymkode: 7cc0b...d85

Dette går i arv. Var det jeg mente med at dette er noe som går i familien. Mente at det ligger i genene. 

Anonymkode: 39548...b58

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette går i arv. Var det jeg mente med at dette er noe som går i familien. Mente at det ligger i genene. 

Anonymkode: 39548...b58

Jeg skjønte hva du mente, men det var ikke det du skrev. 

Anonymkode: 7cc0b...d85

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har ikke asberger selv, men det går i familien. Veldig mange som har det, og ønsker ikke dette for mitt barn. 

Hvilke andre alternativer er det? Eggdonasjon er jo forbudt i Norge 😕

Anonymkode: 39548...b58

Da må du reise til utlandet for donasjon eller adoptere

Anonymkode: b9042...c3b

Skrevet

Seriøst? Eggdonasjon og adopsjon fordi at noen i slekta har Asperger? Det var litt mye...

Jeg har også folk med diagnosen i slekta, har fire barn. Tre helt normale, det er stilt spørsmål om Asperger på yngste men ikke bekreftet.

Anonymkode: 69743...321

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Eggdonasjon og adopsjon fordi at noen i slekta har Asperger? Det var litt mye...

Jeg har også folk med diagnosen i slekta, har fire barn. Tre helt normale, det er stilt spørsmål om Asperger på yngste men ikke bekreftet.

Anonymkode: 69743...321

Hun sa at det går i familien- ikke slekta... Jeg ble uplanlagt gravid med min ex-samboer. I hans nærmeste familie var det flere med Asperger o.l. Gutten min arvet disse genene og vil aldri få et «normalt» liv. Oppveksten har vært meget utfordrende og voksenlivet vil mest sannsynligvis bestå av NAV og eremitt-tilværelse. Med tanke på utviklingshemmingene han har håper jeg at han aldri får barn. Genene bør ikke videreføres. 

HI: de andre svarene ovenfor vedrørende forsterforeldre, adopsjon, eggdonasjon o,l er nok mest aktuelle ja.

Anonymkode: e02f6...325

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...