Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Har ikke asberger selv, men det går i familien. Veldig mange som har det, og ønsker ikke dette for mitt barn. Hvilke andre alternativer er det? Eggdonasjon er jo forbudt i Norge 😕 Anonymkode: 39548...b58
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Asberger er ikke noe som "går". Alternativene dine er eggdonasjon i utlandet, surrogatmor med annen kvinnes egg eller adopsjon. Anonymkode: 7cc0b...d85
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Asberger er ikke noe som "går". Alternativene dine er eggdonasjon i utlandet, surrogatmor med annen kvinnes egg eller adopsjon. Anonymkode: 7cc0b...d85 Dette går i arv. Var det jeg mente med at dette er noe som går i familien. Mente at det ligger i genene. Anonymkode: 39548...b58
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #4 Skrevet 23. januar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette går i arv. Var det jeg mente med at dette er noe som går i familien. Mente at det ligger i genene. Anonymkode: 39548...b58 Jeg skjønte hva du mente, men det var ikke det du skrev. Anonymkode: 7cc0b...d85
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #5 Skrevet 23. januar 2019 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har ikke asberger selv, men det går i familien. Veldig mange som har det, og ønsker ikke dette for mitt barn. Hvilke andre alternativer er det? Eggdonasjon er jo forbudt i Norge 😕 Anonymkode: 39548...b58 Da må du reise til utlandet for donasjon eller adoptere Anonymkode: b9042...c3b
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #6 Skrevet 23. januar 2019 Seriøst? Eggdonasjon og adopsjon fordi at noen i slekta har Asperger? Det var litt mye... Jeg har også folk med diagnosen i slekta, har fire barn. Tre helt normale, det er stilt spørsmål om Asperger på yngste men ikke bekreftet. Anonymkode: 69743...321
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #7 Skrevet 23. januar 2019 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Eggdonasjon og adopsjon fordi at noen i slekta har Asperger? Det var litt mye... Jeg har også folk med diagnosen i slekta, har fire barn. Tre helt normale, det er stilt spørsmål om Asperger på yngste men ikke bekreftet. Anonymkode: 69743...321 Hun sa at det går i familien- ikke slekta... Jeg ble uplanlagt gravid med min ex-samboer. I hans nærmeste familie var det flere med Asperger o.l. Gutten min arvet disse genene og vil aldri få et «normalt» liv. Oppveksten har vært meget utfordrende og voksenlivet vil mest sannsynligvis bestå av NAV og eremitt-tilværelse. Med tanke på utviklingshemmingene han har håper jeg at han aldri får barn. Genene bør ikke videreføres. HI: de andre svarene ovenfor vedrørende forsterforeldre, adopsjon, eggdonasjon o,l er nok mest aktuelle ja. Anonymkode: e02f6...325
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå