Gå til innhold

Feire 1 mnd sammen (tenåringer)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Sønnen min og kjæresten (begge 14 år) har vært sammen 1 mnd. Han vil gjøre noe hyggelig for å markere det, men vet ikke hva. Noen forslag? Kanskje noen som har litt bedre peiling enn oss på hva tenåringsjenter forventer? 😝

Anonymkode: 72ceb...a13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig lenge siden jeg var tenåring altså, men hva med å invitere på hjemmelaga pizza og gi henne en rød rose?

Anonymkode: a7ecc...d26

Skrevet

Tror ikke de forventer noe etter en måned. Han kan kanskje gi en sjokolade? En stor feiring blir rart.

Anonymkode: 05931...e5c

Skrevet

Så koselig, husker selv når jeg var tenåring at hver måned skulle feires!  Hva med å se en romantisk ungdomsfilm sammen og kose seg med snop og brus ? 😊 Evt dra på kino sammen? 😊  Mye man kan gjøre, om han vil gi en gave kan han feks kjøpe hjertesjokolade eller noe smykke/øredobber. Trenger ikke å koste allverden 

Anonymkode: 86af2...0cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...