Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Hei! Sønnen min og kjæresten (begge 14 år) har vært sammen 1 mnd. Han vil gjøre noe hyggelig for å markere det, men vet ikke hva. Noen forslag? Kanskje noen som har litt bedre peiling enn oss på hva tenåringsjenter forventer? 😝 Anonymkode: 72ceb...a13
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 Veldig lenge siden jeg var tenåring altså, men hva med å invitere på hjemmelaga pizza og gi henne en rød rose? Anonymkode: a7ecc...d26
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Tror ikke de forventer noe etter en måned. Han kan kanskje gi en sjokolade? En stor feiring blir rart. Anonymkode: 05931...e5c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #4 Skrevet 23. januar 2019 Så koselig, husker selv når jeg var tenåring at hver måned skulle feires! Hva med å se en romantisk ungdomsfilm sammen og kose seg med snop og brus ? 😊 Evt dra på kino sammen? 😊 Mye man kan gjøre, om han vil gi en gave kan han feks kjøpe hjertesjokolade eller noe smykke/øredobber. Trenger ikke å koste allverden Anonymkode: 86af2...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå