Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #1 Skrevet 23. januar 2019 Jeg ser det så ofte, senest på veien idag. Lå to biler foran meg hvor begge skulle kjøre forbi lastebilen foran (motorvei). De satte på blinklyset samtidig, men utifra biltype hadde bilen bak tydelig større motor. De legger seg ut samtidig, men siden bilen foran var mindre skjøt den ikke opp i fart. Istedetfor at bilen bak da bremser litt som normale folk hadde gjort, gasser han på før han da naturlig nok må bremse hardt, setter på fjernlysene og tuter og kjører nesten over bilen foran (bilen foran kjørte ikke sakte). Og presset seg forbi før den første bilen omtrent hadde fått lagt seg inn igjen. Leste i avisen igår også at en dame hadde feilparkert og ble da skjelt ut og kalt kjerring av en mann i femtiårene foran barna sine så de ble redde. En bekjent ble også skjelt ut på nyttårsaften av en godt voksen person fordi hun hadde barnet sitt sent ute for å se på rakettene. Endte med at barnet begynte å gråte og ville inn. Er det virkelig blitt slik at vi skal være sure og hissige, skape nesten-ulykker osv? Anonymkode: 98351...4eb
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #2 Skrevet 23. januar 2019 De fleste er selvsentrerte idioter, enkelt og greit. 🤷♀️ Jeg anerkjenner, men aksepterer ikke. Anonymkode: 96dcf...14f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #3 Skrevet 23. januar 2019 Jeg er enig, og det skremmer meg. Vi har to biler, en Tesla og en Leaf. Uansett hvilken av disse bilene jeg bruker, kjører jeg alltid pent og hensynsfullt. Slipper folk frem, bruker selvfølgelig blinklys, kjører generelt fint. Men jeg merker stor forskjell på hvordan enkelte andre sjåfører agerer ut fra hvilken bil jeg kjører. Med Leafen er kjøringen stort sett uproblematisk, men det er tydelig at teslaen er en torn i øyet på enkelte (spesielt godt voksne menn i store, tyske biler/stasjonsvogner). Det er nesten så jeg gruer meg for å kjøre den. Utrolig hvilken aggressivitet den trigger. Det er bare en bil, for Guds skyld. Et fremkomstmiddel. Men det er viktig å huske at de aller, aller fleste er hyggelige mennesker, man legger bare så godt merke til disse brølapene. Anonymkode: aa161...f95
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #4 Skrevet 23. januar 2019 Ja, det er sånn. Men så VIL DERE ha det sånn også, da. Så dere kan egentlig ikke klage. Dere elsker det, egentlig, bare ikke når det går opp for dere at det finnes en bakside med dagens samfunn. Anonymkode: 5a5c0...698
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 På 23.1.2019 den 9.10, Anonym bruker skrev: Ja, det er sånn. Men så VIL DERE ha det sånn også, da. Så dere kan egentlig ikke klage. Dere elsker det, egentlig, bare ikke når det går opp for dere at det finnes en bakside med dagens samfunn. Anonymkode: 5a5c0...698 ? Anonymkode: aa161...f95
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 På 23.1.2019 den 9.10, Anonym bruker skrev: Ja, det er sånn. Men så VIL DERE ha det sånn også, da. Så dere kan egentlig ikke klage. Dere elsker det, egentlig, bare ikke når det går opp for dere at det finnes en bakside med dagens samfunn. Anonymkode: 5a5c0...698 Hæ? Anonymkode: 000de...64e
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Anonymkode: 000de...64e Jeg TROR jeg skjønner hva vedkommende mener. Sikkert noe i retning av at vi er blitt fremmedgjorte i dagens samfunn, og ikke greier å se annet perspektiv enn vårt eget. Men at folk vil ha det sånn, blir vel for enkelt å si... Anonymkode: 65f1e...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå