Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Skal på tur med søsknene mine og faren min i sommer men da er barnet bare noen uker gammel. Pappa har 3 barn hvor han har hatt alt ansvaret så får jo god hjelp fra han samt kun voksne søsken.. lurer på om det er helt sinnsykt å dra på biltur med så liten baby ? Er det noen som har reist så tidlig ? Anonymkode: 63dc8...e85
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Skal på tur med søsknene mine og faren min i sommer men da er barnet bare noen uker gammel. Pappa har 3 barn hvor han har hatt alt ansvaret så får jo god hjelp fra han samt kun voksne søsken.. lurer på om det er helt sinnsykt å dra på biltur med så liten baby ? Er det noen som har reist så tidlig ? Anonymkode: 63dc8...e85 Ja, det er galskap. Så små barn skal ikke ha masse stimuli og de skal ikke sitte lenge i barnesetet. Dere må ta gode pauser ofte, kanskje hvert 20.minutt. Kanskje har du brystspreng, barnet våkner mange ganger hver natt osv. Et s lite barn har det best hjemme og i hvertfall ikke på biltur. Anonymkode: 2a548...d49
Yellow Brick Road Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 I utgangspunktet er det sikkert greitt, forutsatt at både du og den lille er i form. Men turen og kjøretid må legges opp etter den lille. Kjøre når barnet sover, stoppe når det er våken eller med passende mellomrom sånn at barnet får kommet seg ut av bilstolen og strekt på ryggen, få mat og omsorg. Vi kjørte på biltur da den ene var liten, og det gikk helt fint, vi kjørte ganske langt også, men vi tok alt som det kom underveis og brukte den tiden vi trengte. Vi kom ikke så langt som vi egentlig kunne ha tenkt oss, men vi hadde en fin tur likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå