Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 Like barn leker best eller motsetninger tiltrekker hverandre - hva fungerer i lengden i et forhold? Anonymkode: 4dd3e...8d0
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 Motsetninger tiltrekker hverandre, men like barn leker likevel best Anonymkode: 72c5e...6c3
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 Like barn leker best men det avhenger også hva du ønsker. Like barn leker rolig og gir hverendre og deg selv fred og ro. Ikke alle mennesker liker det. Noen liker støy,motsetninger, gnister. Anonymkode: 588d6...efe
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #4 Skrevet 22. januar 2019 For oss er det motsetning som er tingen. Hos andre kan det være likhet,eller jeg aner ikke om det har noe å si egentlig... Anonymkode: 15b6d...b8d
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #5 Skrevet 22. januar 2019 Kanskje motsetninger som i - han: en kunstnertype, jeg intellektuell. Eller - han: temperamentsfull, jeg: lar meg aldr vippe av pinnen. Men ikke: han: smart og handlekraftig, jeg: lat og dum. Han ordensmenneske, jeg: en gris. Noen motsetninger er potensielt forenlige, andre ikke. Anonymkode: b265d...89d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå