Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #1 Skrevet 22. januar 2019 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/yvo6Pr/zainab-6-ble-voldtatt-og-drept-av-seriemorder?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Saken om denne vesle jenta i Pakistan som ble funnet voldtatt og drept hvor de senere fant ut at morderen hadde drept og torturert flere barn. Hans straff var henging. Tenker dere han fikk som fortjent eller burde det vært slik som i Norge at han burde fått en sjanse å komme ut igjen i samfunnet etter en del år i fengsel? Anonymkode: f582b...789
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #2 Skrevet 22. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/yvo6Pr/zainab-6-ble-voldtatt-og-drept-av-seriemorder?utm_content=row-1&utm_source=vgfront Saken om denne vesle jenta i Pakistan som ble funnet voldtatt og drept hvor de senere fant ut at morderen hadde drept og torturert flere barn. Hans straff var henging. Tenker dere han fikk som fortjent eller burde det vært slik som i Norge at han burde fått en sjanse å komme ut igjen i samfunnet etter en del år i fengsel? Anonymkode: f582b...789 Henging er litt 1800-talls. Selvsagt mener jeg at han burde få en rettssak og muligheten til å rehabiliteres slik alle dømte i Norge har etter krigen. Anonymkode: 359c5...e8c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 Hevnlysten i meg sier ja. Min mer fornuftige side sier nei. En dødsstraff kan aldri gjøres om og her har det vært gjort litt for mange feil. Anonymkode: efeff...a10
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #4 Skrevet 22. januar 2019 Mennesker som skader barn har jeg ingen sympati for, de får gjøre hva de vil med dem. Anonymkode: 31adf...013
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #5 Skrevet 22. januar 2019 Henging blir en for enkel utvei for et monster som voltar, torturerer og dreper 8 småjenter. Han burde fått en livslang fengselsstraff med en dose daglig tortur. Anonymkode: fb286...cbd
gale damen Skrevet 22. januar 2019 #6 Skrevet 22. januar 2019 Skrekkelig som slike saker er, ikke noe gir deg retten til å ta et annet menneskes liv.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #7 Skrevet 22. januar 2019 Slike mennesker bør aldri få se dagens lys igjen. Halshugg dem, heng dem eller skyt dem. Bort med pakket! Anonymkode: d990e...2dc
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #8 Skrevet 22. januar 2019 Jeg synes ikke øye for øye er ikke riktig. Men de burde låses inne for alltid Anonymkode: ed2e7...3be
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #9 Skrevet 22. januar 2019 Henging var en enkel straff. I slike land er fengsel et helvette for barne-misbrukere. Så han burde fått livstid. Noe som for så vidt er ensbetydende med dødsstraff da han nok ikke hadde overlevd lenge i fengselet. Hvordan han da dør står derimot mye bedre i stil med det han utsatte jentene for, smerte og redsel. Anonymkode: fbfde...2f2
Helene Harepus Skrevet 23. januar 2019 #10 Skrevet 23. januar 2019 Jeg er ikke for dødsstraff, men når det er sagt synes jeg ikke slike mennesker skal få friheten igjen. Har null tro på at pedofile mordere kan rehabiliteres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå