Gå til innhold

Dere som har tatt nettstudie..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok «Lønns- og personalskolen» på NKI. Har nå fått jobb som HR-konsulent i et av landets største Helseforetak. 😊👍 

Anonymkode: 2d1c7...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Tok «Lønns- og personalskolen» på NKI. Har nå fått jobb som HR-konsulent i et av landets største Helseforetak. 😊👍 

Anonymkode: 2d1c7...91c

Så bra! Vurderer å videreutdanne meg, men usikker på jobbmulighetene i firmaet jeg nå jobber i. Er du fornøyd med hvordan nettstudiet var "lagt opp"?

Anonymkode: aa93a...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar bedriftsøkonomi på UiT.  Funker bra, men blir ikke å ta 100% studie +100% jobb+ familie fler ganger .

Liker at studiet er gratis. Og statlig er litt skeptisk til kjøpestudier.

 

Synd det burde bli flere statlige samlingsbaserte studier og nettstudier.  Slik at yrkesfagerne kan omutdanne seg når kroppen begynner å bli sliten .

Anonymkode: 2b956...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok VGs via nki, godt fornøyd. 

Tar nå deltid/nettstudier ledelse via BI, godt fornøyd. 

Anonymkode: 473a8...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok kontormedarbeider gjennom NKI for 10 år siden, var veldig fornøyd med opplegget. 

Anonymkode: 2a79f...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så bra! Vurderer å videreutdanne meg, men usikker på jobbmulighetene i firmaet jeg nå jobber i. Er du fornøyd med hvordan nettstudiet var "lagt opp"?

Anonymkode: aa93a...96a

Både ja og nei. Det var definitivt et studie for de som er flinke til å tilegne seg stoffet selv. Stort sett bra svar og hjelp å få av lærerne, men det er jo kun skriftlig og en sjelden gang per telefon. Fungerte fint for meg, men det er nok ikke for alle. Hadde ønsket meg at forumet ble mer brukt av de andre elevene, men det er jo også vanskelig å finne noen som er på samme sted som seg når det er løpende opptak. 

Anonymkode: 2d1c7...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok engelsk via NTNU videre og Historie på Nord-universitetet. Begge hadde sine styrker og svakheter. Begge var helt nettbaserte uten samlinger.

Sjekk hva de vanlige høgskolen og universitetene kjører, noen betaler du kun semesteravgift for. Kan spare deg en del kroner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...