Gå til innhold

Er han homofil?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har blitt kjent med en for ett år tilbake ca. Han har den siste tiden vært veldig på, syntes jeg er fin og deilig. Lagrer bildene av meg, lyst å ta på meg osv. Litt "klissete" mld😂 Vi har ikke truffet hveandre fnda, han bor et lite stykke ifra. Han har lyst å møte meg, jeg har også ddt. Men har hørt litt rykter fra hans kollegaer at noen mener på at han er tvilanes. Jeg har prøvd å lagt merke til deg selv, å jeg ser han er en forfengelig type. Det kan man jo være uten at man trenger å være homofil. Kanskje jeg kan se noen bittefå trekk av og til, men litt usikker. Jeg er bestevenn av 2 homofile fra før, så jeg ser fort trekkene. Jeg selv er 100% heterofil, ingen tvil om det. Selv jeg har 2 homofile venner. Har tenkt litt på om han kanskje trekker til meg pga det? 

Det rare er det at han blir ikke særlig seksuell av seg. Han kommer til praten om rumpa mi, men så stopper det. Ikke opptatt av puppene eller noe annet. Jeg har bare en rar magefølelse. 

Såvidt jeg vet, så har han hatt flere kortvarige forhold med damer. Han er 36år, ingen barn og fortsatt litt barnslig. Tanken slår meg, hva om han er det da. 

Siden han lagrer bilder av meg på Snap, så kan deg være han er tvilende selv også? Må jeg møte han for å se om jeg kan røpe det eller? Blitt betatt av denne mannen her, så håper ikke han er det. 

Han er venn med flere homofile på insta også, bl.a transvetitter osv. 

 

Anonymkode: b031a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, beef sister skrev:

Altså, er dette et seriøst innlegg?

Tror den stakkars mannen fortjener bedre. 

Haha, det samme tenkte jeg

Anonymkode: c3a8d...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er seriøst😉 Begynner naturligvis å lure når kollegaer uttaler sin oppfatning av det? 

Er homofili så unaturlig for deg at dette ikke kan være tilfelle? 

Anonymkode: b031a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er seriøst😉 Begynner naturligvis å lure når kollegaer uttaler sin oppfatning av det? 

Er homofili så unaturlig for deg at dette ikke kan være tilfelle? 

Anonymkode: b031a...564

Handler ikke om at homofili er unaturlig. Handler om at du ikke engang har møtt mannen, og likevel analyserer absolutt alt du kan gripe fatt i. Er det å lagre bilder på snap et tegn på tvil til egen legning? I så fall må jeg vakle som et uvær, ifølge din teori. 

 

Anonymkode: 04bbf...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er seriøst😉 Begynner naturligvis å lure når kollegaer uttaler sin oppfatning av det? 

Er homofili så unaturlig for deg at dette ikke kan være tilfelle? 

Anonymkode: b031a...564

Det er din tolkning av hvorfor han kan være honofil jeg finner rar, ikke at homofili er unaturlig

Anonymkode: c3a8d...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Handler ikke om at homofili er unaturlig. Handler om at du ikke engang har møtt mannen, og likevel analyserer absolutt alt du kan gripe fatt i. Er det å lagre bilder på snap et tegn på tvil til egen legning? I så fall må jeg vakle som et uvær, ifølge din teori. 

 

Anonymkode: 04bbf...0fb

Nei, det er jo nettopp det som gjør at jeg ikke tror han er homo. Han sparer på masse bilder av meg, men det kan jo bære han er i tvil om sin egen legning. Jeg blir bare litt usikker når andre folk har følt på hans væremåte at han er tvilende. Det er jo en grunn for at enkelte tror det? 

Jeg får jo bare ha han som venn om han er det. ;)

Anonymkode: b031a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hor godt kjenner du de her kollegaene hans som slenger rundt seg med at han er tvilandes?

Anonymkode: c3a8d...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutes ago, Anonym bruker said:

Ja, det er seriøst😉 Begynner naturligvis å lure når kollegaer uttaler sin oppfatning av det? 

Er homofili så unaturlig for deg at dette ikke kan være tilfelle? 

Anonymkode: b031a...564

Tja, det er vel heller unaturlig for meg å spekulere over folks legning. Langt mer unaturlig er det å lytte til andres spekulasjoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er helt sikkert ikke det. Jeg tenker at jeg uansett vil merke det før eller siden uansett. Ble bare litt skeptisk. Det er mange som hopper ut av skapet... etter en stund. 

Anonymkode: b031a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Høres ut som trolling.

Anonymkode: 8daf4...5ef

Hva skulle jeg oppnådd med å trolle om dette? 

Anonymkode: b031a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skulle jeg oppnådd med å trolle om dette? 

Anonymkode: b031a...564

Oppmerksomhet som du mangler i ditt virkelige liv.

Anonymkode: 04bbf...0fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er seriøst😉 Begynner naturligvis å lure når kollegaer uttaler sin oppfatning av det? 

Er homofili så unaturlig for deg at dette ikke kan være tilfelle? 

Anonymkode: b031a...564

Du sier at du er 100% heterofil, selv om du har 2 homofile venner? 

Det høres mer ut som om at du syns det er unaturlig.. 

Anonymkode: 7e011...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anonym bruker said:

Han er helt sikkert ikke det. Jeg tenker at jeg uansett vil merke det før eller siden uansett. Ble bare litt skeptisk. Det er mange som hopper ut av skapet... etter en stund. 

Anonymkode: b031a...564

Ja, det skjer jo til stadighet. Man kan aldri være trygg, liksom! Hver morgen stiller jeg meg selv det samme spørsmålet: "er det i dag mannen min skal komme ut av skapet?". Jeg merker det vel når det skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette var tydeligvis ironisk nok et skjevt tema for mange. Fordi om han viser interesse for jenter, så kan han være tvilende. Han retter seg mye mot homofile, går i pride tog osv. Ikke galt i det, det viser jo en god respekt. Bare siden jeg ikke har møtt han enda og han viser de små trekkene sånn innimellom. Jeg vil ikke miste han, miste kontakten. - men siden vi har så god kontakt så tror jeg vi holder kontakten, homofil eller ei!

Anonymkode: b031a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dumi skrev:

Jeg kommer med ett forslag. Det kannok høres hårreisende ut, men...hva med å spørre han? 

Tenkt litt på det. Høres rart ut, men jeg har en magefølelse på at "noe ikke helt stemmer"..Det er jo nettopp derfor jeg tar opp dette. Tenk for en fin følelse hvis han faktisk var det, å at han følte en trøst/riktighet som gjorde at han rettet seg til meg. Det hadde rørt meg veldig. Hadde aldri klart å blitt sur. Aldri...! Selv jeg er så heterofil som man kan få et menneske. 

Anonymkode: b031a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittefå? Han kommer til praten om rumpa di, mem så stopper det? Dette var et svært spesielt innlegg. Trollemor.

Anonymkode: 7c4be...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan noen kan forelske i noen over chat når de skriver som dette...

Anonymkode: c4922...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange legninger mellom homofil og heterofil, altså. Tenkt tanken på at han kan være bi? 

Møt ham og ta det derfra, du kommer aldri til å få et skikkelig svar her inne iallfall, vi kan jo umulig uttale oss om en ukjent manns legning. 

Lykke til!

Anonymkode: 0bfe8...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.1.2019 den 8.23, Anonym bruker skrev:

Det finnes mange legninger mellom homofil og heterofil, altså. Tenkt tanken på at han kan være bi? 

Møt ham og ta det derfra, du kommer aldri til å få et skikkelig svar her inne iallfall, vi kan jo umulig uttale oss om en ukjent manns legning. 

Lykke til!

Anonymkode: 0bfe8...e55

Mulig mulig. Jeg ser han har massevis av følgere som er homofile, er det normalt at en heteromann har et hav med homofile som følger han? Det er helt greit at han støtter homofili osv, men jeg har bare en liten følelse på at han kanskje liker gutter også. Han har litt feminine sider. Samtidig så vil han jo se bilder av meg, han sier han blir kåt. Der vet jeg ikke om han bare sier det, for å ikke bli oppdaget om hans legning. Han har aldri vært opptatt av puppene/nedentil, aldri snakket om han vil gjøre noe seksuelt. Han kan si at han vil "ta meg på rumpa", men aldri sex prat. Når vi har snakket så lenge, så har jeg erfaring fra tidligere at mennene begynner å snakke om sex osv. 

Jeg aner ikke, det er bare en følelse jeg har på det. Han er vanvittig kjekk. Jeg smelter bare av å se han. Hadde vært en nedtur om han var det, men boikotter han ikke, da får vi bare være venner da. 

Nei, dette er ingen Trolling! 

Ts  

Anonymkode: b031a...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...