Gå til innhold

Jeg har 5 uker på meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

på å friske opp matematikken fra videregående skole (2p). Seriøst, jeg hater matte, og jeg sliter. Har nesten bare hatt dårlige mattelærere og det preger meg. Føler jeg er tonedøv og har søkt på musikklinja. Ironisk nok er jeg god i musikk, og det innebærer jo endel brøkregning osv. Men liker likevel ikke matte. Jeg får jernteppe bare av å tenke på det. Tips til bøker? Som tar for seg pensum på videregående. Skal ha opplæring, men må lese selv - noe innmari - for å klare å ta dem igjen... Matte for dummies, noen?

Anonymkode: 30e7d...d84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gjort det samme, men hadde aldri klart det på 5 uker 😅 uansett, anbefaler nettstudiet på Ask undervisning. 495 for en mnd. Står hvilken bok du trenger. Om du husker litt fra mattetimene anbefales det å bare gjøre eksamensoppgaver. Om kommunen du tar opp i har informasjonsmøte om privatisteksamen i matte, DRA! 

Anonymkode: 1bdbb...1a1

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har gjort det samme, men hadde aldri klart det på 5 uker 😅 uansett, anbefaler nettstudiet på Ask undervisning. 495 for en mnd. Står hvilken bok du trenger. Om du husker litt fra mattetimene anbefales det å bare gjøre eksamensoppgaver. Om kommunen du tar opp i har informasjonsmøte om privatisteksamen i matte, DRA! 

Anonymkode: 1bdbb...1a1

Jeg skal ikke ha eksamen om 5 uker, jeg skal bli med på andre semesteret av mattematikk på voksenopplæring. Hadde ALDRI I VERDEN tatt opp matte som privatist.

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

https://ndla.no/nb/node/53

På denne siden er alt du trenger.

lykke til!

Anonymkode: 682d9...ffb

takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...