Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Jeg skal sette barnehagelærer på førsteplass. Men hvis jeg ikke kommer inn der, må jeg ha et eller annet på andreplass. Forslag? Anonymkode: 1c7a3...6e6
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Har tatt utgangspunkt i at du vil jobbe med barn. hva med: *sosionom *lærer *Sykepleier (videreutdanning barnepleier/jordmor) *barne- og ungdomsarbeider Anonymkode: 6c4d1...bf5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har tatt utgangspunkt i at du vil jobbe med barn. hva med: *sosionom *lærer *Sykepleier (videreutdanning barnepleier/jordmor) *barne- og ungdomsarbeider Anonymkode: 6c4d1...bf5 Jepp, vil arbeide med barn 🙂 Har tenkt på mange av disse yrkene, men spesielt barnehage ❤️ Synes det er en så kjekk alder! Tusentakk for forslag! Anonymkode: 1c7a3...6e6
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jepp, vil arbeide med barn 🙂 Har tenkt på mange av disse yrkene, men spesielt barnehage ❤️ Synes det er en så kjekk alder! Tusentakk for forslag! Anonymkode: 1c7a3...6e6 så koselig! Da tenker jeg at det muligens er fornuftig å sette sosionom og barne-og ungdomsarbeider på andrevalget. For de utdannelsene gjør at du kan jobbe i barnehage. Lykke til med søknaden! Anonymkode: 6c4d1...bf5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jepp, vil arbeide med barn 🙂 Har tenkt på mange av disse yrkene, men spesielt barnehage ❤️ Synes det er en så kjekk alder! Tusentakk for forslag! Anonymkode: 1c7a3...6e6 Jeg er barnehagelærer og har jobbet som pedagogisk leder hele tiden. For å være helt ærlig, hvis jeg skulle valgt på nytt, så hadde jeg nok like godt valgt barne-og ungdomsarbeider. Lønnsmessig er ikke forskjellene så store, ansvarsmessig er forskjellene enorme. Anonymkode: 7c889...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå