Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Har hun vondt i hodet, er det migrene. Hoster hun, har hun bronkitt. Klør hun i øynene, er det allergi. Ser noen på henne, måler de henne opp og ned. Humrer hun, holdt hun på å le seg ihjel. Osv, osv. Jeg sier i mot noen ganger, men siden vi alltid er sammen med andre vil jeg ikke lage dårlig stemning heller, men hun irriterer fletta av meg! Hvorfor er noen slik? Oppmerksomhetsbehov? Anonymkode: d49a1...41b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Det er vel slik hun opplever det. Eller hun prøver å lage en god historie. Jeg er motsatt. Synes ingenting er "stort" nok til å fortelle om og lage drama om. Ikke bra det heller. Har fått høre at jeg er ufølsom fordi jeg ikke synes brukne armer og bein er noe beklage seg og syte over, det gror jo. Anonymkode: 5c35c...643
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2019 #3 Skrevet 4. februar 2019 På 21.1.2019 den 19.16, Anonym bruker skrev: Det er vel slik hun opplever det. Eller hun prøver å lage en god historie. Jeg er motsatt. Synes ingenting er "stort" nok til å fortelle om og lage drama om. Ikke bra det heller. Har fått høre at jeg er ufølsom fordi jeg ikke synes brukne armer og bein er noe beklage seg og syte over, det gror jo. Anonymkode: 5c35c...643 Jeg kan se at det også er irritrende 🙈 En mellomting hadde vel vært ok. Anonymkode: d49a1...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå