Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Noen som har opplevd dette? Nå trasker jeg rundt i huset hele tiden for å ha bevegelse. Det gjør så vondt at jeg blir svimmel og kvalm når jeg sitter stille. Anonymkode: 345f7...0bd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Nerve i klem? Anonymkode: 01b08...6b5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nerve i klem? Anonymkode: 01b08...6b5 Vet ikke. Smalt kneet i et bordbein. Gjør vondt på selve kneskålen. Ikke hoven eller blå Anonymkode: 345f7...0bd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke. Smalt kneet i et bordbein. Gjør vondt på selve kneskålen. Ikke hoven eller blå Anonymkode: 345f7...0bd Enten så går det bra, eller så går det over 😉 Så lenge du beveger deg normalt. Om du har vondt oppå, og du bøyer det når du sitter så vil det sprenge mer hvis du feks har en liten hevelse. Når kneet er rett er det mindre trykk under huden. Legg på litt kaldt Anonymkode: b3645...975
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Du må jo forklare deg litt bedre viss du ønsker svar. Hvor har du smerter når du sitter stille? Kun kneskålen din?. Er vanlig å få vondt i kneskålen når en dunker den borti noe..skal heller ikke mye dunke for at det gjør jævlig vondt på kneskålen. Det kan gjøre vondt en stund også. Anonymkode: 44a72...074
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må jo forklare deg litt bedre viss du ønsker svar. Hvor har du smerter når du sitter stille? Kun kneskålen din?. Er vanlig å få vondt i kneskålen når en dunker den borti noe..skal heller ikke mye dunke for at det gjør jævlig vondt på kneskålen. Det kan gjøre vondt en stund også. Anonymkode: 44a72...074 Gjør vondt i kneet og så stikker det oppover i låret og mot magen. Litt vanskelig å skrive utfyllende. Er uvel når jeg sitter Anonymkode: 345f7...0bd
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Gjør vondt i kneet og så stikker det oppover i låret og mot magen. Litt vanskelig å skrive utfyllende. Er uvel når jeg sitter Anonymkode: 345f7...0bd Auda det hørtes jo ikke normalt ut viss det går oppover magen. Men som sagt en nerve i klem kanskje. Ville ringt legen i morgen viss ikke det har gitt seg til da. Anonymkode: 44a72...074
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå