Gå til innhold

Smerter når jeg sitter stille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette? Nå trasker jeg rundt i huset hele tiden for å ha bevegelse. Det gjør så vondt at jeg blir svimmel og kvalm når jeg sitter stille. 

Anonymkode: 345f7...0bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nerve i klem?

Anonymkode: 01b08...6b5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Nerve i klem?

Anonymkode: 01b08...6b5

Vet ikke. Smalt kneet i et bordbein. Gjør vondt på selve kneskålen. Ikke hoven eller blå

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke. Smalt kneet i et bordbein. Gjør vondt på selve kneskålen. Ikke hoven eller blå

Enten så går det bra, eller så går det over 😉

Så lenge du beveger deg normalt. 

Om du har vondt oppå, og du bøyer det når du sitter så vil det sprenge mer hvis du feks har en liten hevelse. Når kneet er rett er det mindre trykk under huden. 

Legg på litt kaldt 

Anonymkode: b3645...975

Skrevet

Du må jo forklare deg litt bedre viss du ønsker svar. Hvor har du smerter når du sitter stille? Kun kneskålen din?. Er vanlig å få vondt i kneskålen når en dunker den borti noe..skal heller ikke mye dunke for at det gjør jævlig vondt på kneskålen. Det kan gjøre vondt en stund også. 

Anonymkode: 44a72...074

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må jo forklare deg litt bedre viss du ønsker svar. Hvor har du smerter når du sitter stille? Kun kneskålen din?. Er vanlig å få vondt i kneskålen når en dunker den borti noe..skal heller ikke mye dunke for at det gjør jævlig vondt på kneskålen. Det kan gjøre vondt en stund også. 

Gjør vondt i kneet og så stikker det oppover i låret og mot magen. Litt vanskelig å skrive utfyllende. Er uvel når jeg sitter

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gjør vondt i kneet og så stikker det oppover i låret og mot magen. Litt vanskelig å skrive utfyllende. Er uvel når jeg sitter

Auda det hørtes jo ikke normalt ut viss det går oppover magen. Men som sagt en nerve i klem kanskje. Ville ringt legen i morgen viss ikke det har gitt seg til da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...