Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Jeg og min kollega var på jobbtur sammen for noen måneder siden. Vi tok oss et par-tre og kanskje fire glass vin-og praten gikk lett. Vi satte oss i sengen under hver vår dyne (kaldt på hotellrommet) og småpratet litt intimt om alt og ingenting. Vi er vanligvis ganske stille og beskjedne begge to. Dette er noe INGEN ville trodd om noen av oss. Om det er noen som er ordentlig av oss, er det virkelig meg! Skjønner ikke hva som gikk av meg!!! Da vi skulle sove, gikk jeg tilbake til mitt eget rom. Ingenting skjedde. Dagen etter var vi helt vanlig til hverandre. Så var det neste jobbtur. Jeg følte virkelig på det at han forventet den samme avslutningen på kvelden. Dumme meg fikk meg ikke til å si nei 🙄 Havnet på nytt under hver vår dyne og vin drakk vi. Ingenting skjedde nå heller-noe jeg heller ikke ønsker! Men nå gruer jeg meg bare til disse turene sammen med han! Har ikke lyst å snakke om alt og ingenting med han- men han forventer det føler jeg.... Sist tur var jeg kanskje litt mer avmålt. Han nevnte litt skuffet at han syntes jeg var litt mer kjedelig enn sist.... Ah.... kjenner jeg ikke har lyst å dra 😕Vi begge er gift også 🙄 Anonymkode: b2a0b...884
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Det er jo bare å si du er trett, så går du til ditt rom. Verre er det ikke. Anonymkode: 461e0...a43
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Jeg vet. Prøvde litt på det sist.Følte det ble dårlig stemning....Uff, men må jo bare si det! Anonymkode: b2a0b...884
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 Men hva er verst, Hi? Avslå der og da, og heller kjenne litt på dårlig stemning en kort stund, eller gå og grue deg til hver eneste jobbtur fremover? Vær glad nok i deg selv til å si nei til ting du ikke vil. Livet er faktisk for kort. Anonymkode: c51dc...49b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Nei Nei Nei Ikke vanskeligere enn du gjør det til selv. Anonymkode: a83f3...a26
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 Slutt å analysere og tenke så mye. Neste gang sier du bare at nå er du trett og vil gå og legge deg. Du føler det blir dårlig stemning osv er bare teit, bare smil og vær normal, og gå til ditt eget rom og sov. Neste dag er du blid og sier god morgen som vanlig. Dropp alt føleriet og all synsingen. Vær ærlig. Anonymkode: cf46b...3e5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 Da sier du «mannen min ble ikke så begeistret over å høre at vi deler seng og vin, selv om vi bare prater ilag. Jeg tror det er best at vi lar det være» Anonymkode: 678e8...ae0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 Du trenger ikke føle på noen ting. Selvsagt skal dere ikke ta det videre, og trenger ikke gjentas. Det var koselig første gangen. Andre gangen ble det gjenskapt av forventing - kanskje om noe mer fra hans side. Bare la være neste gang, enten med eller uten kommentar. Et neitakk til evt invitasjon holder i massevis. Synes han hørtes kjip ut som ytret at du var kjedeligere på seminar nr 2?? Hvilke gode og fortrolige venner kommer med den karakteristikken av hverandre? Hadde stemningen vært god, hadde dere kanskje ledd sammen av at andre gangen føltes litt mer oppstyltet enn først gang, men ikke en enveis kritikk av den ene i vennskapet. Pøh. Må si jeg syntes første gangen hørtes sjarmerende og overasskende ut, sånt er koselig når det plutselig oppstår - og så deilig at det ikke ble noe mer ut av det. Bevar det som et godt minne. Anonymkode: 123af...26f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #9 Skrevet 21. januar 2019 Takk for fine svar 🌸 Vet jo i bunn og grunn at det bare er å si nei 🙄 hi Anonymkode: b2a0b...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå