GĂ„ til innhold

Julibarn 2019

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen! Her var det ingen innlegg. Flere som skal ha julibaby?

Hadde vĂŠrt hyggelig Ă„ se om det er noe interesse for et forum her.

Introduser deg gjerne :)

31 Är fra Oslo her, venter gutt i midten av juli. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin i juli😃 27 juli, jeg er 24 Ă„r gammel og venter min fĂžrste♄ Skal pĂ„ UL i morgen og fĂ„ se kjĂžnnet, er sĂ„ spent! 

Har allerede vĂŠrt pĂ„ 2 ul privat fordi jeg elsker Ă„ se babyen🙈 

Skrevet
11 timer siden, Lillens skrev:

Jeg har termin i juli😃 27 juli, jeg er 24 Ă„r gammel og venter min fĂžrste♄ Skal pĂ„ UL i morgen og fĂ„ se kjĂžnnet, er sĂ„ spent! 

Har allerede vĂŠrt pĂ„ 2 ul privat fordi jeg elsker Ă„ se babyen🙈 

Ja, sÄ gÞy :) Min fÞrste ogsÄ! jeg har ogsÄ vÊrt privat. er 15+3 i dag. Har termin 15 juli. Hvor holder du til? Spent pÄ kjÞnnet:)!

Skrevet
2 timer siden, CasaKaos skrev:

Ja, sÄ gÞy :) Min fÞrste ogsÄ! jeg har ogsÄ vÊrt privat. er 15+3 i dag. Har termin 15 juli. Hvor holder du til? Spent pÄ kjÞnnet:)!

Ă…Ă„h sĂ„ spennende 😍 holder til i Bergen! Var pĂ„ ultralyd tidligere i dag og det var klart og tydelig at det lĂ„ en gutt i magen😍💙💙

Skrevet

Termin 27 juli og er 22 Ă„r 😊 vĂŠrt pĂ„ 1 ultralyd i uke 9 :)  

Anonymkode: 90417...4e3

Skrevet
1 time siden, Lillens skrev:

Ă…Ă„h sĂ„ spennende 😍 holder til i Bergen! Var pĂ„ ultralyd tidligere i dag og det var klart og tydelig at det lĂ„ en gutt i magen😍💙💙

SÄ kult :) Jeg ogsÄ fÄr gutt, men det skrev jeg jo ja:) Har du tenkt pÄ navn enda?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Termin 27 juli og er 22 Ă„r 😊 vĂŠrt pĂ„ 1 ultralyd i uke 9 :)  

Anonymkode: 90417...4e3

SÄ koselig :) din fÞrste?

Skrevet
1 time siden, CasaKaos skrev:

SÄ koselig :) din fÞrste?

Ja den fþrste 😊 

Skrevet

Hei. Jeg venter egentlilg 3 august, men det kan jo fort bli i slutten av juli for alt jeg vet...  Jeg har en morkake som ligger foran Ă„pningen, og dersom den ikke flytter seg blir det nok keisersnitt. SĂ„ da blir det vel deffentlig  julibabyđŸ€”Â Â SĂ„ jeg henger kanskje litt her og.  Litt om meg: Er 39 Ă„r. Har 2 barn fra fĂžr av, en jente pĂ„ 16 Ă„r og en gutt pĂ„ 12 Ă„r. NĂ„ venter jeg nr 3. Det er fĂžrste for samboer, sĂ„ veldig spennende for oss begge i grunnen.😊

Har vÊrt pÄ 3 TUL da jeg mistet 3 ganger fÞr spiren endelig satt. SÄ har vÊrt en del bekymret i fÞrste del av svangerskapet, men fÞler det gÄr bedre nÄ. I fÞlge sykehuset vokser babyen som den skal og alt ser bra pÄ ultralyden. SÄ da fÄr jeg vel stole pÄ det.  

Skrevet
PÄ 26.1.2019 den 18.59, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Hei. Jeg venter egentlilg 3 august, men det kan jo fort bli i slutten av juli for alt jeg vet...  Jeg har en morkake som ligger foran Ă„pningen, og dersom den ikke flytter seg blir det nok keisersnitt. SĂ„ da blir det vel deffentlig  julibabyđŸ€”Â Â SĂ„ jeg henger kanskje litt her og.  Litt om meg: Er 39 Ă„r. Har 2 barn fra fĂžr av, en jente pĂ„ 16 Ă„r og en gutt pĂ„ 12 Ă„r. NĂ„ venter jeg nr 3. Det er fĂžrste for samboer, sĂ„ veldig spennende for oss begge i grunnen.😊

Har vÊrt pÄ 3 TUL da jeg mistet 3 ganger fÞr spiren endelig satt. SÄ har vÊrt en del bekymret i fÞrste del av svangerskapet, men fÞler det gÄr bedre nÄ. I fÞlge sykehuset vokser babyen som den skal og alt ser bra pÄ ultralyden. SÄ da fÄr jeg vel stole pÄ det.  

Å sĂ„ koselig da :) SĂ„ bra den satt til slutt! Morkaken kan vel flytte seg etterhvert? Eller? Min lĂ„ ogsĂ„ foran pĂ„ sist ultralyd (13+3), men vet ikke om den har flyttet seg. Finner jeg vel ut pĂ„ OUL 19. februar. Skal dere vite kjĂžnn? :)

Skrevet
1 time siden, CasaKaos skrev:

Å sĂ„ koselig da :) SĂ„ bra den satt til slutt! Morkaken kan vel flytte seg etterhvert? Eller? Min lĂ„ ogsĂ„ foran pĂ„ sist ultralyd (13+3), men vet ikke om den har flyttet seg. Finner jeg vel ut pĂ„ OUL 19. februar. Skal dere vite kjĂžnn? :)

Jo takk. De pÄ sykehuset sa at den mest sannsynlig vil flytte pÄ seg. SÄ hÄper det. Hadde litt blÞdninger i starten pga at den ligger foran, men har heldigvis ikke noen blÞdninger lengre. Men blir spennende Ä se pÄ OUL. Skal dit 11 mars. sÄ hÄper den har flyttet seg til det. Kanskje vi skal vite kjÞnnet. Har ikke helt bestemt oss ennÄ. Men familien og barna vil jo helst vite det...

Skrevet
2 timer siden, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

Jo takk. De pÄ sykehuset sa at den mest sannsynlig vil flytte pÄ seg. SÄ hÄper det. Hadde litt blÞdninger i starten pga at den ligger foran, men har heldigvis ikke noen blÞdninger lengre. Men blir spennende Ä se pÄ OUL. Skal dit 11 mars. sÄ hÄper den har flyttet seg til det. Kanskje vi skal vite kjÞnnet. Har ikke helt bestemt oss ennÄ. Men familien og barna vil jo helst vite det...

ja, er jo spennende. NÄ har du jo en av hver fra fÞr da, sÄ da er det vel "samma" hva som kommer :)? iKke at man ikke blir glad uansett hvilket kjÞnn man fÄr altsÄ.. :)

Skrevet
PÄ 30.1.2019 den 13.42, hÄpefullmammablir3barnsmor skrev:

SĂ„ spennende! Jeg var pĂ„ UL forrige uke og fikk vite kjĂžnnet💙 var min fĂžrste sĂ„ jeg var veldig spent! Men jeg synes at hvis du ikke Ăžnsker Ă„ vite kjĂžnnet at de andre i familien burde respektere det🙈 ditt/samboer sitt valg ♄

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...