Gå til innhold

Julibarn 2019


CasaKaos

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Her var det ingen innlegg. Flere som skal ha julibaby?

Hadde vært hyggelig å se om det er noe interesse for et forum her.

Introduser deg gjerne :)

 

31 år fra Oslo her, venter gutt i midten av juli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin i juli😃 27 juli, jeg er 24 år gammel og venter min første♥️ Skal på UL i morgen og få se kjønnet, er så spent! 

Har allerede vært på 2 ul privat fordi jeg elsker å se babyen🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Lillens skrev:

Jeg har termin i juli😃 27 juli, jeg er 24 år gammel og venter min første♥️ Skal på UL i morgen og få se kjønnet, er så spent! 

Har allerede vært på 2 ul privat fordi jeg elsker å se babyen🙈 

Ja, så gøy :) Min første også! jeg har også vært privat. er 15+3 i dag. Har termin 15 juli. Hvor holder du til? Spent på kjønnet:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CasaKaos skrev:

Ja, så gøy :) Min første også! jeg har også vært privat. er 15+3 i dag. Har termin 15 juli. Hvor holder du til? Spent på kjønnet:)!

Ååh så spennende 😍 holder til i Bergen! Var på ultralyd tidligere i dag og det var klart og tydelig at det lå en gutt i magen😍💙💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillens skrev:

Ååh så spennende 😍 holder til i Bergen! Var på ultralyd tidligere i dag og det var klart og tydelig at det lå en gutt i magen😍💙💙

Så kult :) Jeg også får gutt, men det skrev jeg jo ja:) Har du tenkt på navn enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Termin 27 juli og er 22 år 😊 vært på 1 ultralyd i uke 9 :)  

Anonymkode: 90417...4e3

Så koselig :) din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg venter egentlilg 3 august, men det kan jo fort bli i slutten av juli for alt jeg vet...  Jeg har en morkake som ligger foran åpningen, og dersom den ikke flytter seg blir det nok keisersnitt. Så da blir det vel deffentlig  julibaby🤔  Så jeg henger kanskje litt her og.  Litt om meg: Er 39 år. Har 2 barn fra før av, en jente på 16 år og en gutt på 12 år. Nå venter jeg nr 3. Det er første for samboer, så veldig spennende for oss begge i grunnen.😊

Har vært på 3 TUL da jeg mistet 3 ganger før spiren endelig satt. Så har vært en del bekymret i første del av svangerskapet, men føler det går bedre nå. I følge sykehuset vokser babyen som den skal og alt ser bra på ultralyden. Så da får jeg vel stole på det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.1.2019 den 18.59, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Hei. Jeg venter egentlilg 3 august, men det kan jo fort bli i slutten av juli for alt jeg vet...  Jeg har en morkake som ligger foran åpningen, og dersom den ikke flytter seg blir det nok keisersnitt. Så da blir det vel deffentlig  julibaby🤔  Så jeg henger kanskje litt her og.  Litt om meg: Er 39 år. Har 2 barn fra før av, en jente på 16 år og en gutt på 12 år. Nå venter jeg nr 3. Det er første for samboer, så veldig spennende for oss begge i grunnen.😊

Har vært på 3 TUL da jeg mistet 3 ganger før spiren endelig satt. Så har vært en del bekymret i første del av svangerskapet, men føler det går bedre nå. I følge sykehuset vokser babyen som den skal og alt ser bra på ultralyden. Så da får jeg vel stole på det.  

Å så koselig da :) Så bra den satt til slutt! Morkaken kan vel flytte seg etterhvert? Eller? Min lå også foran på sist ultralyd (13+3), men vet ikke om den har flyttet seg. Finner jeg vel ut på OUL 19. februar. Skal dere vite kjønn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, CasaKaos skrev:

Å så koselig da :) Så bra den satt til slutt! Morkaken kan vel flytte seg etterhvert? Eller? Min lå også foran på sist ultralyd (13+3), men vet ikke om den har flyttet seg. Finner jeg vel ut på OUL 19. februar. Skal dere vite kjønn? :)

Jo takk. De på sykehuset sa at den mest sannsynlig vil flytte på seg. Så håper det. Hadde litt blødninger i starten pga at den ligger foran, men har heldigvis ikke noen blødninger lengre. Men blir spennende å se på OUL. Skal dit 11 mars. så håper den har flyttet seg til det. Kanskje vi skal vite kjønnet. Har ikke helt bestemt oss ennå. Men familien og barna vil jo helst vite det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Jo takk. De på sykehuset sa at den mest sannsynlig vil flytte på seg. Så håper det. Hadde litt blødninger i starten pga at den ligger foran, men har heldigvis ikke noen blødninger lengre. Men blir spennende å se på OUL. Skal dit 11 mars. så håper den har flyttet seg til det. Kanskje vi skal vite kjønnet. Har ikke helt bestemt oss ennå. Men familien og barna vil jo helst vite det...

ja, er jo spennende. Nå har du jo en av hver fra før da, så da er det vel "samma" hva som kommer :)? iKke at man ikke blir glad uansett hvilket kjønn man får altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2019 den 13.42, håpefullmammablir3barnsmor skrev:

Jo takk. De på sykehuset sa at den mest sannsynlig vil flytte på seg. Så håper det. Hadde litt blødninger i starten pga at den ligger foran, men har heldigvis ikke noen blødninger lengre. Men blir spennende å se på OUL. Skal dit 11 mars. så håper den har flyttet seg til det. Kanskje vi skal vite kjønnet. Har ikke helt bestemt oss ennå. Men familien og barna vil jo helst vite det...

Så spennende! Jeg var på UL forrige uke og fikk vite kjønnet💙 var min første så jeg var veldig spent! Men jeg synes at hvis du ikke ønsker å vite kjønnet at de andre i familien burde respektere det🙈 ditt/samboer sitt valg ♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...