Gå til innhold

Leiligheten ikke solgt ennå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tålmodigheten fra h.... Hadde visning på lørdag, bra med interesse både på Finn, på visning og på interessenter på lista. Var så sikker på bud i dag, men ikke kommet noe. To par som er interessert i følge megler .... men avventer tydeligvis bud.

skikkelig deprimert, var sikker på at den skulle vært solgt innen utgangen av tidlig ettermiddag.

Noen med erfaring?

Anonymkode: 815ac...2c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du vet hva skikkelig deprimert er.

Anonymkode: f1cdd...b2e

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror ikke du vet hva skikkelig deprimert er.

Anonymkode: f1cdd...b2e

Selvfølgelig ikke...men ikke tolk deg ihjel på hvert ord

Skrevet

Markedet er ganske dødt for tiden da. Jeg har akkurat kjøpt en leilighet som lå ute flere måneder. Fikk den for under prisantydning. 

Anonymkode: f3d8a...4e6

Skrevet

Hvis du er utålmodig burde du lagt ut for salg på et annet tidspunkt..

Anonymkode: 1a2bd...bd7

Skrevet

Her jeg bor går det for tiden veldig tregt å få solgt både hus og leiligheter. Ser det er masse som har ligget ute på Finn i mange måneder. Smør deg med tålmodighet!

Anonymkode: 1651a...4bd

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tålmodigheten fra h.... Hadde visning på lørdag, bra med interesse både på Finn, på visning og på interessenter på lista. Var så sikker på bud i dag, men ikke kommet noe. To par som er interessert i følge megler .... men avventer tydeligvis bud.

skikkelig deprimert, var sikker på at den skulle vært solgt innen utgangen av tidlig ettermiddag.

Noen med erfaring?

Oida. Det kan ta mange måneder å få solgt.

Anonymkode: 2560c...131

Skrevet

Hvis det er første gang du har visning, så er nok det ganske vanlig. En venninne og hennes eks samboer hadde mange visninger og det var flere som var interesert, men det kom aldri noe bud. Etter 11 mnd var de nødt til å selge, og det ble solgt med tap

Anonymkode: a780a...382

Skrevet

Jeg vet ikke hvor du bor, men her er markedet utrolig tregt. En av Norges største byer. Mye selges under takst. Mye har ligger ute i maaaaange måneder. 

Ville smurt meg med tålmodighet...

Anonymkode: 0ee51...d13

Skrevet

Kommer litt an på hvor du bor. Noen steder tar det lang tid, andre steder ikke. Her jeg bor blir hus solgt før de annonseres og da over takst. 20 min unna her går det tregt. Alt kommer an på beliggenhet, pris og år eiendommen er bygget. De fleste går på flere visninger før de velger å legge inn bud, så da kan det ta tid. Ville kjørt en visning til og så satt meg ned og pustet litt. Lurt med tålmodighet

Anonymkode: 0ae22...67d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...