Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Men sliter virkelig med å kaste og gi bort !! Skikkelig slitsomt med alle tingene vi ikke trenger. Noen som har noen gode tips? Drukner i klær som vi har betalt mye for. Prøver å selge litt, men det tar jo veldig lang tid. Noen som har greid å komme seg ut av samlemani 🙈? Anonymkode: 5f1de...8ea
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Du må bare bestemme deg for å levere på gjenbruk/kaste. Ting du ikke trenger lenger må dere jo kvitte dere med ellers drukner dere i ting. Anonymkode: ced0d...cb5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Bare kvitt deg med det! Du får nesten ingenting betalt for det likevel. Du kan jo gi bort til en veldedig organisasjon, så føles det bedre enn å kaste. Det er tyngende å ha huset fullt av ting. Anonymkode: bb26b...805
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men sliter virkelig med å kaste og gi bort !! Skikkelig slitsomt med alle tingene vi ikke trenger. Noen som har noen gode tips? Drukner i klær som vi har betalt mye for. Prøver å selge litt, men det tar jo veldig lang tid. Noen som har greid å komme seg ut av samlemani 🙈? Anonymkode: 5f1de...8ea Ja, det løste seg av seg selv når jeg endte på AAP og gikk betydelig ned i lønn. Da ser man hvor uvikitig det er å handle bare for å handle. Pakk det sammen og lever det dere ikke trenger til bruktbutikk eller en organisasjon som har bruk for det. Ikke spar på for mye med tanke på å selge det. Anonymkode: 4820e...512
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 Dersom du skal selge er det bedre å gi mye avslag så du får solgt fort. I stedet for å tenke på hvor mye du har betalt for det må du tenke på hva su kan få for det nå. Alt over 0,- kr er pluss. Jeg selger unna veldig mye, og får jeg inn 400 kr i stedet for 1200 er det faktisk i pluss. Gir bort det meste av klær til uff og Fretex. Finn flommer over av gode saker og ting. Jeg har ikke savnet en eneste av tingene jeg har solgt eller gitt bort. Tvert i mot bruker jeg langt mindre tid på å rydde og på å lete etter ting. Huset blir lettere å holde ryddig uten at det flommer over. Når du skal vurdere tingenes verdi (for deg) må du spørre deg to spørsmål: 1. Trenger jeg denne? 2. Elsker jeg denne? Er det nei på begge to er det ut og du sitter igjen med tingene du trenger og/eller elsker. Resten er rot. Anonymkode: 3df61...663
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 Velg ut de klærne du anser å være verdt litt, f. eks fint brukte vinterdresser, høstdresser, merkeklær osv. Legg det ut for salg til en fornuftig pris, og hvis det ikke blir solgt innen 14 dager, så gir du det til Fretex (eller annen organisasjon). Klær som er godt brukt eller har gått av moten er bare å gi bort med en gang. Har du Netflix? Se programmene til Marie Kondo😊 Anonymkode: 52076...f34
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 Ja har tenkt på den serien. Ja nå skal jeg kaste. Lei av å lete etter ting hele tiden . Takk ja klarer meg uten de hundrelappene for å selge Anonymkode: 5f1de...8ea
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 Ta vare på strikke klær, og gi vekk det andre ☺️ Anonymkode: cfe46...223
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #9 Skrevet 21. januar 2019 Her har vi tenkt å ha garasjesalg til våren! 😊 Anonymkode: 5ab57...b33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå