Gå til innhold

Kan ikke gå i tights


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei skikkelig bolle mus, gjør sånn at den stikker ut når jeg har på meg tights og andre kommenterer det

Anonymkode: ee082...913

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tights er uansett stygt, og det plagget vi kommer till å flire og skjemmes av på gamle bilder av oss selv om ti år. 

Skjønner ikke hvor denne trenden med å måtte trene i tights kommer fra. Jeg trener  joggebukse som stopper ved knærne.

Anonymkode: f556c...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest behagelege å trene i er shorts. Cellulittene mine synes på en mils avstand, spesielt når jeg løper på mølla. Jeg har til gode å møte noen som gir uttrykk for at de plages av de dissende cellulittlårene mine på trening, de andre er der også for å trene og har nok med sitt. 

Anonymkode: 6250d...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 13.37, Anonym bruker skrev:

Tights er uansett stygt, og det plagget vi kommer till å flire og skjemmes av på gamle bilder av oss selv om ti år. 

Skjønner ikke hvor denne trenden med å måtte trene i tights kommer fra. Jeg trener  joggebukse som stopper ved knærne.

Anonymkode: f556c...367

Knebukse med andre ord? Det er da ingen trend å trene i tights

Anonymkode: 0a4f1...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.1.2019 den 13.27, Anonym bruker skrev:

Jeg har ei skikkelig bolle mus, gjør sånn at den stikker ut når jeg har på meg tights og andre kommenterer det

Anonymkode: ee082...913

Hva slags folk er det du omgår som kommenterer andres mus? Det er vel ikke helt normalt

Anonymkode: 0a4f1...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags folk er det du omgår som kommenterer andres mus? Det er vel ikke helt normalt

Anonymkode: 0a4f1...06e

Lurer virkelig jeg på også!

HI: Lurer du på noe? Eller ville du bare fortelle andre om musa di?

Anonymkode: 7cdff...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ikke føler deg bra i tights så er det vel bare å trene i en vanlig bukse. Det viktigste er jo at du føler deg komfortabel. Om du skal trene så bør jo det stå i fokus isåfall, ikke antrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...