Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Når jeg har besøk av en som jeg har hatt ett forhold til i seks mnd så blir jeg så sliten.Jeg føler jeg må varte opp besøket mitt med mat .Er det vanlig å kjenne det sånn.At jeg blir sliten av å tenke på at han kommer til meg? Og på en måte helst vil være alene Anonymkode: 559d9...27d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Nei det er ikke normalt. Og det blir ikke bedre. Bor sammen med en sånn slappfisk. Trodde det var mye mer futt i han, siden han er aktiv innen ski og friluftsliv. Men nei. Jeg kan være i full gang med husvask og baking hjemme, men med en gang han kommer hjem fra jobb og setter seg i sofaen blir jeg plutselig sliten og vil helst bare hvile. Anonymkode: 5c706...613
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Ikke normalt og det bør ikke være slikt. Tviler på at det blir noe bedre, så jeg hadde nok trekt meg ut av dette før det hadde startet skikkelig. Nå skal det vel sies at jeg virkelig nyter å ikke ha noen kjæreste, samboer osv ettr ett lang forhold der jeg følte det slik du beskriver. Skal jeg ha en kjæreste så skal det være en som jeg virkelig glederr meg til skal komme og ikke føle som ett ork. Har masse besøk av kompiser, de gleder jeg meg til skal komme eller bare ringer på. Om det bare er en kopp kaffe, middag, se en film eller gjøre noe. Har en nabo som kommer og ringer på døra og spør om jeg kan hjelpe han med ulike ting. Selv om det ikke passer, jeg ikke var i humør til å være fysisk aktiv akkurat da er det igrunn bare en glede når han ringer på døra og ber meg hjelpe han med ett vealass han har fått, måke gården osv. Anonymkode: 41e3c...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå