Gå til innhold

Prøvd i snart 2år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som  oss.. ? Det har tatt sin tid, til tross for EL testing i noe av tiden.
Hva var det som hjalp dere med å bli gravid?

Anonymkode: f906a...b45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er anbefalt utredning etter ett års prøving. 

Anonymkode: 9d94b...04a

Skrevet

Ja det er sendt henvisning til Gyn som er i Mars (blir 2år i mai)
TS

Skrevet

Kan være vanskelig å bli gravid dersom du eller dere har ubalanse (er) i kroppen og/eller ikke er godt nok ernært. 88 % av befolkningen mangler magnesium antas det. Så å starte med magnesiumspray kan være en god idé 😊

Anonymkode: ed6b6...d55

Skrevet

Prøvd i 16mnd. Første runde med letrozol nå 🤞🏻 Har pco

Anonymkode: 577fa...8cd

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Noen flere som  oss.. ? Det har tatt sin tid, til tross for EL testing i noe av tiden.

Så kjedelig. For oss hjalp det å finne ut når i syklus jeg hadde eggløsning. Og få kontroll på stoffskiftet. I tillegg til å gå ned i vekt. Masse lykke til 😊

Anonymkode: 2b512...27b

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan være vanskelig å bli gravid dersom du eller dere har ubalanse (er) i kroppen og/eller ikke er godt nok ernært. 88 % av befolkningen mangler magnesium antas det. Så å starte med magnesiumspray kan være en god idé 😊

Anonymkode: ed6b6...d55

Ja kanskje det var en ide, jeg har nettopp tatt blodprøve for å sjekke om jeg har noen mangler :)
TS

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Prøvd i 16mnd. Første runde med letrozol nå 🤞🏻 Har pco

Anonymkode: 577fa...8cd

Hva er Letrozol?
Og hvordan vet man at man har pco?
TS

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så kjedelig. For oss hjalp det å finne ut når i syklus jeg hadde eggløsning. Og få kontroll på stoffskiftet. I tillegg til å gå ned i vekt. Masse lykke til 😊

Du hadde stoffskiftet problem før dere prøvde og? Eller ? Jeg har nettopp tatt blodprøve for å sjekke alt, blant annet om det er noe problem.
Tror ikke vekta mi skaper problemer, er normal vektig.
TS

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du hadde stoffskiftet problem før dere prøvde og? Eller ? Jeg har nettopp tatt blodprøve for å sjekke alt, blant annet om det er noe problem.
Tror ikke vekta mi skaper problemer, er normal vektig.
TS

Jeg hadde problemer med å bli gravid i 3 år og jeg tror det var pga stoffskiftet. Etter at jeg fikk kontroll på det har jeg ikke hatt problem med å bli gravid. Går nå på levaxin 

Skrevet
On 1/21/2019 at 12:48 PM, Anonym bruker said:

vi prøvde i nesten 7 år ,da sa vi at vi ikke orket mer, var for mye for oss, og vi tenkte at vi var fornøyd med han vi hadde, som idag er 13år, neste mnd men året etter ble vi gravide med tvillinger uten hjelp, var et mirakel for oss, så da ble ikke gutten vår enebarn heldigvis ❤️ ( ikke at det er noe galt i det ),men vi ønsket oss flere. Tvillingene blir 1 i april :)

Anonymkode: d56ad...cbf

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

vi prøvde i nesten 7 år ,da sa vi at vi ikke orket mer, var for mye for oss, og vi tenkte at vi var fornøyd med han vi hadde, som idag er 13år, neste mnd men året etter ble vi gravide med tvillinger uten hjelp, var et mirakel for oss, så da ble ikke gutten vår enebarn heldigvis ❤️ ( ikke at det er noe galt i det ),men vi ønsket oss flere. Tvillingene blir 1 i april :)

Var det bare tilfeldig at dere ikke ble gravid eller var det noe som lå bak?
Tvillinger ja :) så koselig!

Skrevet

Startet med Clearblue testing igjen nå, bare for å sjekke EL.
og er på dag 17 og ingenting enda...er det rart man blir utålmodig
TS

Skrevet

Prøvde 1 1/2 år og var til legen for å få henvisning videre. Hadde da de to siste mnd gått ned 10-15 kg. Den dagen jeg fikk henvisning i posten, sto jeg med en positiv graviditetstest i hånda. 

Anonymkode: 7dde6...74c

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Prøvde 1 1/2 år og var til legen for å få henvisning videre. Hadde da de to siste mnd gått ned 10-15 kg. Den dagen jeg fikk henvisning i posten, sto jeg med en positiv graviditetstest i hånda. 

Anonymkode: 7dde6...74c

Åj så gøy :) jeg har fått henvisning så jeg håper jeg får en positiv test den dagen vi skal dit eller noe :P 

Skrevet

Har dere sjekka alt annet da, er du f.eks. overvektig? Undervektig? 

Anonymkode: c86b6...8a8

Skrevet

Ikke gi opp! Vi ble gravide på første forsøk med de to første, mens tredjemann tok nesten tre år. Ingenting påviselig galt med noen av oss. Og så plutselig klaffet det.

Anonymkode: 23769...d4d

Skrevet
14 hours ago, Anonym bruker said:

Var det bare tilfeldig at dere ikke ble gravid eller var det noe som lå bak?
Tvillinger ja :) så koselig!

tilfeldig :) ja var veldig kos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...