Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Min har iphone 5s, har hatt den i et par år og fungerer greit enda. Skulle hun hatt ny i dag ville jeg nok kjøpt enten iphone 6s eller 7 om hun fremdeles insisterte på iphone eller en huaway om hun var villig til å bytte. Her har de aller fleste ungene apple.... (Jeg har huaway og er superfornøyd, kunne ikke tenke meg apple) Anonymkode: 8c946...9a8
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #3 Skrevet 22. januar 2019 IphoneSE. Passer i mindre lommer, ikke så dyr at det blir krise om den knuser. Og da kan de bruke Apple pay, finn min iPhone om de roter den bort eller ikke kommer hjem til avtalt tid (sporing må avtales, vi har avtalt, og det har hjulpet oss alle noen ganger) slipper å få apper innpå som dreper telefonen/lærer de feil norsk (oversatt med Google translate), må kjøre spørring til din telefon (om den er Apple) ved kjøp og installasjon av spill, man kan styre hvor mye tid de bruker på den fra egen Apple telefon osv. Vi har sagt at om hun klarer ta pent vare på den og ikke knuser den skal hun få ny og flottere mobil senere, nå har hun hatt den i snart 3 år, er 11, og den har ikke en ripe🤩 Anonymkode: 464b7...135
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #4 Skrevet 22. januar 2019 Min 7åring fikk Samsung Xcover 4. Den tåler litt mer enn en Iphone 5 - 6 -7 . Anonymkode: 10dd8...f60
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #5 Skrevet 22. januar 2019 En enkel Nokia? En 9 årinng trenger ikke alt dette styret med Internet, apper og Gud-vet-hva. Anonymkode: bc0d3...31c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå