Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Hadde sex i går og har tydeligvis hatt eggløsning i går 😐😐 hvor stor sjanse er det for at jeg blir gravid? Er det noe jeg kan gjøre for å hindre det? 😑 Anonymkode: b6053...f78
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Rett på apoteket og kjøp angrepille, ta den mens du er der...for hver time som går så reduserer du sjansen for at det virker. MEN hvis du er 100% sikker på at du har hatt eggløsning (pillen hindrer bare eggløsning, ikke befruktning hvis egget har sluppet) så er det ikke noe du kan gjøre... Minnes at det er sånn ca 21% sjanse for graviditet hvis alt klaffer, og man har sex rundt eggløsning. Men det er bare å google, så kommer statistikken opp. Anonymkode: 8079d...15c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 Du kan ta en angrepille... Vet ikke hva den statistiske muligheten er, men jeg har stort sett blitt gravid om vi har hatt sex på eggløsningsdag... Anonymkode: ce7b5...87e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kan ta en angrepille... Vet ikke hva den statistiske muligheten er, men jeg har stort sett blitt gravid om vi har hatt sex på eggløsningsdag... Anonymkode: ce7b5...87e Ånei 🙈 Legen min har sagt at jeg ikke kan ta angrepille, jeg har fare for blodpropp. Men tusen takk for tips Anonymkode: b6053...f78
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Rett på apoteket og kjøp angrepille, ta den mens du er der...for hver time som går så reduserer du sjansen for at det virker. MEN hvis du er 100% sikker på at du har hatt eggløsning (pillen hindrer bare eggløsning, ikke befruktning hvis egget har sluppet) så er det ikke noe du kan gjøre... Minnes at det er sånn ca 21% sjanse for graviditet hvis alt klaffer, og man har sex rundt eggløsning. Men det er bare å google, så kommer statistikken opp. Anonymkode: 8079d...15c Takk for svar. Men jeg kan ikke ta angrepille 😕😕 Så da får vi satse på de 79% 👌👍🤗 Anonymkode: b6053...f78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå