GÃ¥ til innhold

Date som ikke finner frem....🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har datet en mann nå noen ganger og igår ble vi litt intim.Jeg har ingen problemer med å få orgasme spesielt ikke ved munnsex, men han var bare helt på feil plass...hvordan styrer man han på rett vei?føler meg så slem....vil ikke fake heller...prøvde forsiktig å styre hodet litt, men jeg ga opp😅Kanskje han er nervøs.......

Anonymkode: c5b3d...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha sagt det så klart! Hvordan ellers kan man vite? De aller fleste jenter liker ulike ting faktisk. Jeg har hatt (som jente) sex med flere jenter. Anatomien og hva som stimulerer best er gaaaanske forskjellig altså! 

Si i fra: litt lenger opp, til venstre, hardere/mykere, der ja! 

Anonymkode: e4833...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å er så vidt borti rett plass så stønner jeg overdrevet bare for å få han til å skjønne at han er på rett plass :P Hadde følt meg utrolig slem hvis jeg lå og måtte komme med veibeskrivelser "ta første vei til høyre". 

Anonymkode: bd7c6...96f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha. Jeg lurte på om han hadde så gammel bil at den ikke hadde GPS. 😂😂😂

Har du vurdert GPS på gluffsa di?

Anonymkode: 8a389...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars menn noen ganger, altså. Det er litt lettere for oss damer å finne frem.

Tror kanskje du bør styre ham litt. Tenk om dere blir sammen og gifter dere og greier, da blir det vanskeligere og vanskeligere jo lenger tid det tar før du hjelper ham.

Husker en som jobbet noe voldsomt med å stimulere meg i lysken, nesten nede på låret. Ble heldigvis ikke oss.

Anonymkode: f4e18...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Huff, stakkars menn noen ganger, altså. Det er litt lettere for oss damer å finne frem.

Tror kanskje du bør styre ham litt. Tenk om dere blir sammen og gifter dere og greier, da blir det vanskeligere og vanskeligere jo lenger tid det tar før du hjelper ham.

Husker en som jobbet noe voldsomt med å stimulere meg i lysken, nesten nede på låret. Ble heldigvis ikke oss.

Anonymkode: f4e18...555

Leeeeeeeeer. Lysken. Så dum går det ikke ann å være altså. Jeg er forundret over at menn ikke leser seg opp på kvinners anatomi. Med Google er det lett å lokalisere de rette punkter. 

Jeg var med en som gned så hard på koitoris (han fant den i det minste) at det gjorde vondt, måtte bare spørre om han forsøkte fyre opp et bål eller noe. 

Anonymkode: 8a389...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe fyre opp bål🤣🤣🤣fikk meg en god latter nå🤣Jeg får prøve å stønne mye når han er nært da hvertfall...litt kjipt æ sammenligne med forrige som visste nøyaktig hvor han skulle(uten gps 🤣🤣🤣)....

Anonymkode: c5b3d...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...