Gå til innhold

Hvis..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du var ei dame på 40 år, med 3 barn. En på skolen, en i bgh og en hjemme. Hvis du ikke eide egen bolig. Hvis du ikke hadde jobb å gå tilbake til etter barselpermisjon. Hvis du fikk sosialhjelp nå pga du forlot alt grunnet vold i hjemmet. Hvis du ikke hadde noen vennekrets. Hvis du hadde litt familie men de hadde svært liten tid til deg. Hvis du ikke trivdes der du bodde men ikke hadde råd til annet.

Hvis du hadde blitt tilbudt jobb nær hjem og skole/bgh. Hvis du hadde skole og bgh plass til alle barna. Hvis jobben hjelper deg med å  leie en leilighet i starten.Hvis du kunne få hjelp av den nye jobben til å kjøpe deg en leilighet innen et år. Hvis det eldste barnet ønsket å flytte. Ingen fedre i bilde til å sette en stopper. Hvis du kunne jobbe med norske mennesker og ser muligheter for å knytte vennskap- men alt dette var i utlandet.

Hva hadde du valgt?

Anonymkode: b666e...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye "hvis" her... Men selvsagt hadde jeg valgt det som gir meg inntekt og barna husly og sikkerhet, uten å nøle. 

Anonymkode: 2cb6d...f09

Skrevet

Selvsagt å flytte.

Anonymkode: 4f561...ee4

Skrevet

Flytt! 😊

Anonymkode: 025b1...8ca

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mye "hvis" her... Men selvsagt hadde jeg valgt det som gir meg inntekt og barna husly og sikkerhet, uten å nøle. 

Anonymkode: 2cb6d...f09

Samme her.

Anonymkode: 47513...b0f

Skrevet

Flyttet og kommet meg tilbake på beina... forså revurdert å komme tilbake :) 

Anonymkode: 679e4...858

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...