Anonym bruker Skrevet 20. januar 2019 #1 Skrevet 20. januar 2019 Hvis du var ei dame på 40 år, med 3 barn. En på skolen, en i bgh og en hjemme. Hvis du ikke eide egen bolig. Hvis du ikke hadde jobb å gå tilbake til etter barselpermisjon. Hvis du fikk sosialhjelp nå pga du forlot alt grunnet vold i hjemmet. Hvis du ikke hadde noen vennekrets. Hvis du hadde litt familie men de hadde svært liten tid til deg. Hvis du ikke trivdes der du bodde men ikke hadde råd til annet. Hvis du hadde blitt tilbudt jobb nær hjem og skole/bgh. Hvis du hadde skole og bgh plass til alle barna. Hvis jobben hjelper deg med å leie en leilighet i starten.Hvis du kunne få hjelp av den nye jobben til å kjøpe deg en leilighet innen et år. Hvis det eldste barnet ønsket å flytte. Ingen fedre i bilde til å sette en stopper. Hvis du kunne jobbe med norske mennesker og ser muligheter for å knytte vennskap- men alt dette var i utlandet. Hva hadde du valgt? Anonymkode: b666e...b22
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2019 #2 Skrevet 20. januar 2019 Mye "hvis" her... Men selvsagt hadde jeg valgt det som gir meg inntekt og barna husly og sikkerhet, uten å nøle. Anonymkode: 2cb6d...f09
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2019 #3 Skrevet 20. januar 2019 Selvsagt å flytte. Anonymkode: 4f561...ee4
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2019 #5 Skrevet 20. januar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mye "hvis" her... Men selvsagt hadde jeg valgt det som gir meg inntekt og barna husly og sikkerhet, uten å nøle. Anonymkode: 2cb6d...f09 Samme her. Anonymkode: 47513...b0f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2019 #6 Skrevet 20. januar 2019 Flyttet og kommet meg tilbake på beina... forså revurdert å komme tilbake Anonymkode: 679e4...858
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå