Gå til innhold

Dere som har mange barn... fra 3 og mer..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har 3 barn og både jeg og mannen jobber 100% ++ i krevende stillinger med noe reise for begge. Ingen avlastning  

Barna er nå 5-9 år, men har hatt det slik siden permisjonen med minste var ferdig. 

Går veldig fint!! 😊

Anonymkode: 24109...e73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 barn og begge er i full jobb. Nå er alle barna tenåringer,men vi har alltid jobbet 100% begge 2.

Anonymkode: 472b8...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 barn og begge jobber 100% stilling. Han jobber ofte mer og jeg har tatt en del studier ved siden av. Barna er 9-16 år nå, men vi har jobbet 100% hele veien begge to.

Anonymkode: 56eba...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 barn, jobber fullt. En utflyttet nå, to tenåringer og en i barneskolen. Har jobbet 100 % nesten hele tiden, med unntak av noen få år når de to eldste var små (altså når jeg "bare" hadde to). 

Anonymkode: c69de...449

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 4 barn i alderen 1,5 år - 11 år. 

Jeg jobber redusert frem til august da blir minsten 2 år og begynner i bhg.  Jeg jobber annen hver helg og 2 kvelder i uka, jeg får barnetrygd for 4 og kontantstøtte. 

Mannen min jobber 100% men han jobber aldri helg eller kveld 👍 i august går jeg tilbake til min faste stilling på 86 %. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 barn, jeg jobber ca 50-60%. Mannen jobber offshore, så jeg er mye alene med barna. Vi har kommet frem til den løsningen for at hverdagen skal gå opp, og at vi skal ha det bedre som familie. Sånn som vi har det nå er det alltid er en voksen hjemme når de går og når de kommer hjem fra skolen. Fungerer veldig bra for oss. Jeg jobbet 100% da vi hadde 2 barn. 

Anonymkode: 5fb99...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 barn fra 3 1/2 til 16 år, vi jobber 100% begge to (han er på sjøen så jobber annenhver mnd og er hjemme annenhver mnd). 

Anonymkode: 45b8b...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre barn på 3, 7 og 9 år. Mannen jobber 100 % på dagtid mens jeg jobber 50% som nattevakt.

Anonymkode: fed3b...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fire barn fra 4-13 år. 

Jeg jobber 60-70% og mannen 100%.Det er deilig med en dag i uka til hus og hjem, klesvask, husvask osv. En dag i uka til alle mulige gjøremål. Lege, frisør, avtaler her og der, eller mulighet for å gå seg en god tur alene. 

Anonymkode: 80147...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Guttspisejente skrev:

Hadde 28 barn,nå 17.  Jobber 110% 

Alle små barn skal ha lagt seg nå, så avgårde i seng med deg

Anonymkode: 80294...efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har 3 barn, alder 7 til 14. Vi jobber begge 100% 

Jeg var student da barna var små, og mannen reiste mye. Jeg synes det er mindre slitsomt å jobbe 100% enn å studere. Begynte å jobbe da minstemann var ca 1 år. 

Jeg ønsker ikke å jobbe redusert fordi da er mannen kjapp med «det kan du fikse, siden du jobber mindre enn meg». Nå deler vi alt 50/50, og har vaskedame annenhver uke. Tannlegetimer/legetimer++ forsøker jeg å be om å få tidlig på morgenen eller sent på ettermiddagen ettersom både mannen og jeg har 40 min reisevei til jobb. Man har krav på fri til å gjøre disse tingene frem til barna er 12. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har 3 barn, jeg jobber 100% og mannen jobber offshore. Jeg er veldig strukturert og god på organisering, så det går helt fint :) 

de to eldste har lekser og aktiviteter etter skolen, og minste har barnehage og turning. 

Ps; hjelper også mye at vi bor i gangavstand til aktivitetene til eldste ( som begge snart går på ungdomsskolen, så de klarer seg mye selv) 

alltid jobbet 100%

Anonymkode: d4864...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Limecrush skrev:

Vi har 3 barn, alder 7 til 14. Vi jobber begge 100% 

Jeg var student da barna var små, og mannen reiste mye. Jeg synes det er mindre slitsomt å jobbe 100% enn å studere. Begynte å jobbe da minstemann var ca 1 år. 

Jeg ønsker ikke å jobbe redusert fordi da er mannen kjapp med «det kan du fikse, siden du jobber mindre enn meg». Nå deler vi alt 50/50, og har vaskedame annenhver uke. Tannlegetimer/legetimer++ forsøker jeg å be om å få tidlig på morgenen eller sent på ettermiddagen ettersom både mannen og jeg har 40 min reisevei til jobb. Man har krav på fri til å gjøre disse tingene frem til barna er 12. 

 

Hehe.... her r det jeg som er kjapp med den, mannen jobber redusert i 80. Jeg har full stilling; hatt det siden de i midta var 4 år. Begge jobber todelt turnus. 

Vi har et voksent barn (utflyttet), tvillinger på 16 og ett i barnehage.

Anonymkode: 5fec1...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre barn med stor aldersforskjell og har aldri jobbet 100 %. Det blir for lange dager og for lite tid sammen med barna. 

Mannen jobber 100 %+++, så det er viktig for meg at en av oss har tid til dem. 

Anonymkode: f03e7...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre barn 6-9 år. Mannen jobber 100%. Jeg jobber ikke hele året, men vi tar i mot akuttplasseringer fra barnevernet noen ganger i året. Det gir god inntekt og er givende. 

Anonymkode: 08d31...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 barn, 3 til 10 år. Begge har 2 jobber. Hans stillinger tilsvarer ca 120% og mine tilsvarer ca 90% pluss at jeg går på skole.

En del logistikk og en del kabaler for å få det til å gå opp, men går fint 😊

Anonymkode: 60924...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge jobbet 100% da vi hadde 3 barn.

Da vi fikk nr fire (og eldste var 7,5 år så vi fikk de ganske tett) gikk jeg ned til 70%.

Anonymkode: 33da1...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4 barn. Jobbet 80% i alle år. Akkurat nå tar jeg en master og jobber 45% og studerer 100%. Barna er 20, 17, 15 og 6. 

Anonymkode: e4305...95b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre barn og alltid jobbet 100%. Barna er 16,4 og 2 år. Har ingen planer om å gå ned i stilling. Hverdagskabelen går opp 😊

Anonymkode: 107c8...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...