Gå til innhold

Aldri lyst til å gå på jobb


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det mange som har det slik (håper egentlig ikkr det)? I går og i dag har jeg hatt vondt i halsen, og tar meg selv i å ønske at jeg kunne vært litt dårligere, så jeg kunne vært hjemme et par dager. 

Anonymkode: c195a...ce0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det hender selvsagt at jeg har mest lyst til å hive vekkerklokka i veggen, trekke dyna over hodet og sove videre, men jeg trives på jobb, jeg liker jobben min og jeg ønsker meg ikke sykdom for å slippe unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hatt det sånn de siste årene, men det siste året har hver dag vært et realt ork å dra på jobb.. teller timer fra øyeblikket jeg setter foten innenfor. Er nå sykmeldt, blir det i lang tid fremover, og begynner nå å evne et håp om å få gjort noe annet om en liten stund. For grunnen antar jeg at er: Det jeg jobber med er ikke det jeg egentlig vil jobbe med. Så jeg må stå i det, til jeg event kan begynne med noe annet. For jeg vet at den følelsen aldri vil gå over der jeg er nå😏

Anonymkode: b381e...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker meg på jobb, trives i yrket og er klar over at det skal bare togtre dager lediggang til før jeg blir nedstemt. Men jeg har aldri lyst til å gå på jobb.. 

Anonymkode: 84cf0...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har dessverre kommet dit nå.. kjenner at jeg er lei selve jobben, alt dramaet blant kollegaer, blir sliten av ingenting og motivasjonen er på bånn. Ser på utlyste stillinger hver dag, og håper snart jeg finner meg noe nytt. Inntil da er det bare å tvinge seg avgårde og late som alt er greit mens jeg er på jobb.

Anonymkode: 1f668...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jepp, hatt det sånn de siste årene, men det siste året har hver dag vært et realt ork å dra på jobb.. teller timer fra øyeblikket jeg setter foten innenfor. Er nå sykmeldt, blir det i lang tid fremover, og begynner nå å evne et håp om å få gjort noe annet om en liten stund. For grunnen antar jeg at er: Det jeg jobber med er ikke det jeg egentlig vil jobbe med. Så jeg må stå i det, til jeg event kan begynne med noe annet. For jeg vet at den følelsen aldri vil gå over der jeg er nå😏

Anonymkode: b381e...b35

Så du er sykmeldt fordi du har valgt feil yrke og ikke trives? Håper jeg misforsto.. 

Anonymkode: e2816...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Tankevekkende. 

Selv gleder jeg meg til å gå på jobb. Selvsagt blir man sliten og lei av og til, men alt i alt så stortrives jeg på jobb. 

Anonymkode: ed2e6...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og. Hver dag. Har vel aldri noen sinne gledet meg. Jeg er definitivt i feil yrke. 

Anonymkode: ace65...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så du er sykmeldt fordi du har valgt feil yrke og ikke trives? Håper jeg misforsto.. 

Anonymkode: e2816...bcd

Viste den kom, jeg skrev også at jeg bare må stå i det, om du leste det. Men nei, er sm med god grunn, legen på sykehuset som ba min lege om og sykemelde meg, så pust med magen😉

Anonymkode: b381e...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ok jobb. Ikke den jeg drømte om, men tilfredsstillende. I ca ett år har det vært stort press på hjemmefronten og kreftene er tynnslitte. Jeg har tatt meg selv i å ønske at en av ungene ble akkurat passe syk i noen dager slik at jeg kunne vært hjemme. Det er de så og si aldri. Drømmer om ulønnet permisjon.

Anonymkode: 404f7...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det sånn, og det ble bare verre og verre. Jeg hadde en skikkelig drittsekk til sjef som var ute etter meg hele tiden, så til slutt grein jeg i bilen på vei fra jobb hver eneste dag. Jeg var så sliten at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Fikk meg ny jobb i grevens tid, hvis ikke så hadde jeg nok gått skikkelig på en smell. Å få ny jobb var som å komme til himmelen, og etter å ha vært der en stund, så begynte jeg å innse hvor galt det virkelig var i min forrige jobb og at livet er for kort til å grue seg til å gå på jobb.

Anonymkode: f91a7...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben min er helt ok. Hadde det ikke vært for flotte kollegaer så hadde jeg sluttet for lengst. Hadde vi hatt en bedre sjef så hadde det hjulpet,  men dessverre lite man får gjort med det. Jeg ser også på utlyse stillinger hver dag. Jobber 80% frem til jeg finner meg en bedre jobb.

Anonymkode: 4f1ae...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er det mange som har det slik (håper egentlig ikkr det)? I går og i dag har jeg hatt vondt i halsen, og tar meg selv i å ønske at jeg kunne vært litt dårligere, så jeg kunne vært hjemme et par dager. 

Anonymkode: c195a...ce0

Du er tydeligvis i feil jobb?

Anonymkode: 144d1...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri lyst til å dra på jobb. Jeg vet jeg må finne meg noe annet, men det er vanskelig å få fast stilling. Jeg holder ut pga gode kollegaer.

Anonymkode: 79a70...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker jobben min, men har blitt trakkasert av en kollega i 3 år. Saken er i min favør, og hun har fått advarsel. Jeg må fremdeles jobbe med henne. Hun er fremdeles fæl, men flinkere til å skjule det, så jeg kan ikke bevise noe. Jeg er psykisk utslitt. Sjefen nekter å flytte på en av oss, og det er ikke ledige jobber i området. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, ender nok opp med en lang sykemelding.

Anonymkode: fdbb3...64f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir i jobben min kun for lønna og statusen. Egentlig er jeg møkk lei hele bransjen, men jeg «tør» ikke slutte pga alle spørsmålene jeg kommer til å få. Jeg er god i jobben, men det er så stressende. 

Anonymkode: ace65...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei, men håper i det lengste at kollegaen min skal slutte snart, så vi får inn en stabil person. Hun er mye borte fra jobb, og har det meste ansvaret. Det blir overført på oss, uten at det er våre oppgaver. Jeg håper og tror at hun snart vil finne seg noe annet. Hun er veldig trøtt og lei av jobben har jeg skjønt. 

Anonymkode: 4c41d...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en flott jobb og supre kollegaer, utdannet meg i mange år for at jeg ville ha akkurat denne jobben. Men jeg har ALDRI hatt lyst til å jobbe! Hadde jeg f eks vunnet 50 mill i lotto, hadde jeg slutta på dagen! Jeg ønsker å være hjemme, gjøre det jeg vil, ikke bare ha fri i helger og ferier. HATER å måtte legge meg tidlig for så å stå opp drittidlig. 

Anonymkode: ba3ba...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en flott jobb og supre kollegaer, utdannet meg i mange år for at jeg ville ha akkurat denne jobben. Men jeg har ALDRI hatt lyst til å jobbe! Hadde jeg f eks vunnet 50 mill i lotto, hadde jeg slutta på dagen! Jeg ønsker å være hjemme, gjøre det jeg vil, ikke bare ha fri i helger og ferier. HATER å måtte legge meg tidlig for så å stå opp drittidlig. 

Anonymkode: ba3ba...b38

Just precis. Sånn har jeg det og. Kan jeg spørre hva du jobber med?

Anonymkode: ace65...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet mitt er ikke at jeg ikke har lyst til å gå på jobb. Det er at jeg ikke har lyst til å stå opp. Vekkerklokka ringer mer enn tre timer før min indre klokke sier at det er morra, og det er like vondt hver dag. Jobben er fin, kollegene er flotte og jeg trives, men jeg hadde trivdes mer om jeg kunne starte 10.30 istedenfor 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri syntes det var kjekt å gå på jobb, men jeg tjener 600 000, og det får jeg aldri hvis jeg skifter jobb. Tenker da at det er bedre å ha en jobb der jeg stresser/ mistrives, enn kanskje ta en jobbing og angre og tjene mye mindre. Regner med at gresset ikke er grønnere på den andre siden. Tror egentlig vi har for store forventninger i dag. Hverdagen er ikke så veldigspennende, men det er greit å kunne forsørgeseg og barna.det er det viktigste. Kanskje vi ikke skal kjenne så mye etter....

Anonymkode: ad028...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det motsatt. Trives godt på jobb, ofte vil jeg bare helga skal bli over så jeg kommer meg på jobb igjen. Ikke helt bra det heller kanskje. Synes helgene med barna kan være veldig slitsomme og utmattende, så ofte tenker jeg at jeg gleder meg til jobb.

Anonymkode: ca20e...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...