Gå til innhold

Hva mener du man gjør når man er utro?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva er utro for deg? 

Er det når man har sex med en annen? Eller er det prat med en annen? 

Anonymkode: 70dc4...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener det må være sex i bildet før det kan kalles utroskap. 

Men.. avhengig av hva det prates om selvfølgelig, så mener jeg at det kan være et tillitsbrudd i forholdet. Hvis man holder denne personen skjult for partneren er jo det en indikator på at man kanskje ikke har helt rene intensjoner. 

:) 

Anonymkode: a08af...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldinger, snap som en holder skjult for parneren er en form for utroskap. Selvfølgelig også sex med andre, forhold på si, ons.

Kysse/kline med andre er også utroskap.

Anonymkode: b31eb...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må ikke være sex for å være utroskap mener jeg. Kyssing, klining, og også å ha et nært forhold til noen andre er utroskap.

Anonymkode: f7b11...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er utro for deg? 

Er det når man har sex med en annen? Eller er det prat med en annen? 

Anonymkode: 70dc4...17a

Ingen av delene i seg selv. Bare de tingene man lyver om.

Anonymkode: 73438...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen av delene i seg selv. Bare de tingene man lyver om.

Anonymkode: 73438...3ef

Er det greit å gjøre det uten å si noe? Man lyver ikke da, men unngår å si det. 

Anonymkode: 70dc4...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det greit å gjøre det uten å si noe? Man lyver ikke da, men unngår å si det. 

Anonymkode: 70dc4...17a

Vel, da må man si det med en gang det kommer opp i en samtale, da.

Anonymkode: 73438...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sagt til gubben min at å prate med med en annen og holde det skjult er ofte begynnelse på noe. Hvorfor bytte nr eller osv hvis du ikke har noe baktanker om noe annet? Hvis det det ikke er kollega/venninner osv da. Så er selvfølgelig, kyss og sex osv utroskap. 

 

Ikke gjør ting du ikke ville likt at din mann/ partner villet gjort! Det er hvertfall det og min mann ofte sier. 

Anonymkode: efdfb...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid sagt til gubben min at å prate med med en annen og holde det skjult er ofte begynnelse på noe. Hvorfor bytte nr eller osv hvis du ikke har noe baktanker om noe annet? Hvis det det ikke er kollega/venninner osv da. Så er selvfølgelig, kyss og sex osv utroskap. 

 

Ikke gjør ting du ikke ville likt at din mann/ partner villet gjort! Det er hvertfall det og min mann ofte sier. 

Anonymkode: efdfb...0c5

Enig her. Det man ikke hadde synes var greit selv. 

Anonymkode: 70dc4...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomført samleie.

Det er mye annet jeg ikke ville likt, men det er det jeg kaller utroskap.

Anonymkode: b915a...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når man knuller andre, eneste jeg ser på som utroskap,men kysser du andre bryter man jo tilit,men er ikke utroskap synes jeg

 

Anonymkode: 5b802...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er utro for deg? 

Er det når man har sex med en annen? Eller er det prat med en annen? 

Anonymkode: 70dc4...17a

Hvordan prat da mener du? 

Anonymkode: cfc29...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store tillirs problemer og sjalusi problemer så jeg ser på veldig mye som utroskap. Men dette er noe man må føle på i et forhold og fortelle partneren om.. Jeg blir sliten og trist å deprimert når jeg føler meg mindre verdt. Flørting på nett er utroskap for meg og ting partneren føler han må holde skjult for meg.... Samt sex,kyssing etc å jeg klarer ikke tilgi så hvis partneren gjør noe av det mister han meg uten noe ny sjanse. Dette er grunner til at jeg er singel og tror neppe jeg kommer til å få meg en ny partner med det første...

Anonymkode: e3b1d...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utroskap er å ha sex med andre uten partners vitende/samtykke.

Kyss/klining er ikke greit det heller, men faller utenfor utroskapsbegrepet slik jeg ser det.

Det må være lov å småflørte og ha samtaler med andre uten å bli beskyldt for utroskap. Mannen min har andre interesser enn meg, bil fex. Da må jeg finne meg i at han har kvinnelige venner han deler den interessen og samhandler med. 

(Han har bla ei han prater med på nett om bil som er i 70-åra) 😉😌

Endret av Hjertefru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs veldig. Jeg mener selv at jeg gjør noe galt med en gang jeg har dårlig samvittighet, eks over en samtale, handling osv med en annen. Prøver å holde meg til det prinsippet selv. Har selv opplevd at en ekskjæreste snakket og flørtet med en han hadde hatt sex med tidligere. Så på dette som om han var følelsesmessig utro mot meg. Man kan alltids havne i en situasjon der man flørter uten å mene det selv, men når man aktivt oppsøker noen fordi man ønsker kontakt på en flørtene/seksuell måte så blir det feil i mine øyne. Spørs helt på situasjonen da. 

 

Anonymkode: bff75...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at alt han ikke ville være komfortabel med å gjøre mens jeg var i samme rom, heller ikke er greit når vi er fra hverandre. Altså det meste av intimitet, fysisk og verbalt. 

Heldigvis er vi enige om hvor grensene går, så det har aldri vært noe problem!

Anonymkode: c7df2...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...