Gå til innhold

Vi skal på Ikea til uka, har ikke vært der før.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og tenkte å spise der, hører litt forskjellig om kvaliteten på maten. Er det noen av matrettene du kan anbefale, er det noe vi bør styre unna?

Anonymkode: fbe73...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt grei mat, men ingen matopplevelse. Kjøttbollene er et sikkert valg, barnevennlig og enkelt. 

 

Anonymkode: 8ff85...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er helt grei mat, men ingen matopplevelse. Kjøttbollene er et sikkert valg, barnevennlig og enkelt. 

 

Anonymkode: 8ff85...984

Glemte å skrive at vi er er bare voksne som skal dit. Noe som er ok til voksne da?

Hi

Anonymkode: fbe73...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttbollene smaker som kjøttboller, grønnsaksbollene er heller ikke verst. Har hatt både flaks og uflaks med laksen!

Anonymkode: fca27...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg på Ikea, skal jeg spise kjøttboller (om jeg skal spise mat). Ikke fordi de er så fantastiske, men fordi det er det som er Ikea-mat i mitt hode. De er forresten helt ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere skal dit som voksne, altså par. Så ha parterapi først! Hater, hater IKEA, og etter en tur der med mannen min der vurderer jeg skilsmisse! 

Anonymkode: e8a24...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis dere skal dit som voksne, altså par. Så ha parterapi først! Hater, hater IKEA, og etter en tur der med mannen min der vurderer jeg skilsmisse! 

Anonymkode: e8a24...254

Les «alt min sønn bør vite om verden»😉

Anonymkode: 8ff85...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på Ikea i morgen. Kommer nok til å spise middag der og. Men Ikea er ingen gourmetrestaurant . Maten er godt brukandes. Egentlig samme hva du velger. Man spiser og blir mett liksom. 

Anonymkode: 4b1ec...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi regner ikke med noen gourmetopplevelse, men tenkte kanskje at noe var bedre valg enn andre ting. Ingen som har prøvd den nye fiskeburgeren på Ikea, jeg synes den ser ganske god ut på bildet. Men den ser nok ikke sånn ut i virkeligheten 😂

Tenker på denne
https://m2.ikea.com/no/no/mat-pa-ikea/nyhet-kjartan-skjeldes-fiskeburger-99-pubd94b99ae

Hi

Anonymkode: fbe73...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Aldri vært på ikea???

Anonymkode: baa14...5df

Nei

Anonymkode: fbe73...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Neida, vi regner ikke med noen gourmetopplevelse, men tenkte kanskje at noe var bedre valg enn andre ting. Ingen som har prøvd den nye fiskeburgeren på Ikea, jeg synes den ser ganske god ut på bildet. Men den ser nok ikke sånn ut i virkeligheten 😂

Tenker på denne
https://m2.ikea.com/no/no/mat-pa-ikea/nyhet-kjartan-skjeldes-fiskeburger-99-pubd94b99ae

Hi

Anonymkode: fbe73...0d8

Er selv allergisk mot sjømat, men gubben syns den var god! 🙂

Anonymkode: 47e83...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den nye retten Fiskeburger. Fikk terningkast 6. Veldig god. Men, du blir ikke mett om du er veldig sulten.

Anonymkode: be4a2...ff8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

 

Helt personlig, så hadde jeg heller kjøpt meg kebab, så tatt den med inn på Ikea å spist den der. takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...