Gå til innhold

Reise til England med barn...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det kjekt for barn? Barna er mellom 0 og 7 år... Hva er det å oppleve? Hvor i England bør vi evt reise?

Anonymkode: 46bf5...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

England er fantastisk!!

men hvor du skal dra? Det kommer helt an på hva du ønsker å oppleve? Bare i London kan du jo gå på museer dag etter dag..

strender, småbyer og masse gøy i sør-England, flotte gåturer i Peak District, masse flotte historians steder overalt.. 

så hva er dere ute etter?

Anonymkode: d0374...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Portsmouth. Masse å gjøre. Utsiktstårn (med glass en kan gå utpå om en tør), tivoli, strand, ta luftputebåt ut til Isle og wight (ta tog til Shanklin f.eks)

London er bra med parker, museum, Harry Potter,  madam Toussaud osv.

Anonymkode: 97cb8...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en gang i York og området rundt der. Der besøkte vi bl.a. Goathland. Der har dei Hogsmead-stasjonen fra Harry Potter. De har og hvertfall puben og garasjen frå Med Hjarte På Rette Staden. Og Sauen Shaun-sauer 😄

I York har de vikingmuseum, og byen har ganske mange kule hus. 

Anonymkode: c4f52...006

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange steder i England er flotte - Cornwall og Devon for «sydenfølelse» med strender, småbyer. Området Cotswold har jeg hørt mye fint om men ikke besøkt selv.

Mannen min er fra nordøst England og der har vi sett og opplevd masse flott - Bamburgh Castle, Seahouses for sel og fuglesafari. Flyr til Edinburgh og kjører nedover langs kysten, masse fine landsbyer og slott hvor deler av Harry Potter er spilt inn. York er nydelig og vikingmuseet er verdt et besøk. Veldig mange opplevelser for barn rundt omkring, kommer an på alder og interesser. 

Anonymkode: 9dc7c...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...