Gå til innhold

Fortelle det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

. Har i det siste halvåret fått kontakt med ett par. De er i 40 årene og fikk nettopp sitt 1 barn. Jeg har 3 store barn, så jeg har hjulpet henne litt etter fødsel. Mannen reiser en del i jobben. Jeg har ikke snakket mye med han. I går kveld så la han meg til på Snap. Tenkte at det var greit det. Etter ei stund spurte han hvordan det gikk. Jeg svarte at det går bra og spurte om dem hadde det bra. Da sendte han ett bilde av seg selv i bar overkropp. Jeg ble litt satt ut. Skrev: 🤣Opps, den der sendte du feil . Fikk svar: neida🤣, beklager men er litt kåt i kveld. Det var slutt på den samtalen. Han har sendt noen Snap etterpå som jeg ikke har åpnet. 

Nå vet jeg ikke om jeg fortelle min mann dette. Er redd for at han kommer til å bli sur og ordne en stor sak ut av det. Jeg vil ikke at den stakkars kona til denne mannen skal vite det. Iallefall ikke med en  nyfødt baby å ta seg av. Best å holde kjeft om dette? 

 

 

Anonymkode: 48d2e...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, du holder ikke kjeft.. Du sender en melding til drittsekker om at han skal slutte, at det er utrolig dårlig gjort ovenfor hans kone og at han burde skamme seg.

Å ignorere drittsekk-oppførsel egger han bare til å fortsette.

Ganske fornærmede at han tror du ville vært interessert i sex med han.

Gi han inn!

Men nei, mannen din trenger ikke å vite om det denne gangen.

Anonymkode: 3944d...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, du holder ikke kjeft.. Du sender en melding til drittsekker om at han skal slutte, at det er utrolig dårlig gjort ovenfor hans kone og at han burde skamme seg.

Å ignorere drittsekk-oppførsel egger han bare til å fortsette.

Ganske fornærmede at han tror du ville vært interessert i sex med han.

Gi han inn!

Men nei, mannen din trenger ikke å vite om det denne gangen.

Anonymkode: 3944d...582

Dette! 

Anonymkode: 8addf...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg skulle fortelle til mannen hver gang noen la an på meg tror jeg han hadde blitt lei... Forstår ikke hva han skal med den opplysningen. 

Anonymkode: 71519...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært en fremmed, så hadde jeg ikke tenkt på det. Men når det er noen i nabolaget så vet jeg ikke 

Anonymkode: 48d2e...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ærligtalt du sier selvsagt ifra. Det er det venner gjør. Finner hun det ut selv og hun finner ut at du viste det uten å si noe så skal jeg banne på at du ikke blir godt likt lengre. Men ja du sier ifra til dama hans. Så får jeg håpe hun finner en som er mye bedre enn det pisset der. Han er ett stort NULL som gjør sånt mot dama si pluss at de akkurat har fått unge.. bare husk å ta screenshot av det. Og viss hun ikke tror på deg så kan du jo åpne snappen sammen med hun? 🙈

Anonymkode: a3048...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sagt fra til samboeren min førsy. Og deretter spurt han om hvordan jeg brude fortelle henne det. Noe jeg hadde gjort uansett hans mening. Det er meg:-)

Anonymkode: 6a106...bb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel først og fremst sagt fra til tufsen det gjaldt, og gitt klar beskjed om min manglende interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta screenshot av det han sender! Gi beskjed til han at han er en drittsekk. Deretter tar du kontakt med dama og forteller henne. Helst face to face, slik at hun har noen med seg når hun får vite hvilken drittsekk mannen hennes er. Du trenger ikke vise screenshotene, med mindre hun ønsker bevis.

Anonymkode: ea426...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hadde det vært min mann som hadde gjort sånt, så hadde jeg ville visst det!!

Anonymkode: c6d91...942

Ja, sånn føler jeg også det. Men er ikke lett å fortelle 

Anonymkode: 48d2e...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg hadde nok fortalt det til mannen min, men ikke for å lage bråk men  fortalt at han st den  dusten sendte meg et bilde og fortalte meg at han var kåt. Så hadde nok mannen min sendte et bilde tilbake og fortalt at han var kåt. 😂😂

 

Anonymkode: b4829...06f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært kona hans, hadde jeg faktisk ikke ønsket å vite det i den situasjonen de er i nå. Men det er nå meg.

Livet med baby er både strevsomt og lykkelig, men veldig sårt hvis man blir alene. Det var i alle fall sånn for meg. Ble alene pga utroskap da babyen vår 6 måneder og det ødela hele gleden med babyen for meg.

Anonymkode: 2786c...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

 Jeg hadde nok fortalt det til mannen min, men ikke for å lage bråk men  fortalt at han st den  dusten sendte meg et bilde og fortalte meg at han var kåt. Så hadde nok mannen min sendte et bilde tilbake og fortalt at han var kåt. 😂😂

 

Anonymkode: b4829...06f

Haha...! Den var fin 😂

Først å fremst gir du beskjed til denne mannen(!) om hva du mener om oppførselen hans. Jeg mener kona har rett til å vite det, men forstår godt at det ikke er lett å si det. Du kan jo true ham med at kona får vite det om det fortsetter.

Mannen din kommer vel lengre ned på lista over folk som trenger å vite....

Anonymkode: 7188c...d84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke ha fortalt det til kona, ikke i den situasjonen hun er i nå, og kanskje ikke ellers ikke. Men i alle fall ikke til en nybakt småbarnsmor. Jeg ville ha satt ham skikkelig til veggs, og fortalt ham hva slags drittsekk han er. Så ville jeg håpet at dette var et uttrykk for "ammetåke" eller mangel på søvn og midlertidig dømmekraft. Og deretter holdt kjeft om dette for evig og alltid - for all del ikke dra det fram en gang i framtida om det skulle vise seg at han er en skikkelig dritt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestemt meg for å ikke si noe, akkurat nå. Siden det er ett engangstilfelle. Men skjer det igjen, så må jeg snakke med han. Får håpe at han bare gikk på en smell den natten, og at det ikke skjer igjen 

Anonymkode: 48d2e...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si du ikke er intressert og glem det. 

 Ikkenødvendig å lage en haug med styr rundt en snap. 

Anonymkode: e57a9...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hadde jeg vært kona hans, hadde jeg faktisk ikke ønsket å vite det i den situasjonen de er i nå. Men det er nå meg.

Livet med baby er både strevsomt og lykkelig, men veldig sårt hvis man blir alene. Det var i alle fall sånn for meg. Ble alene pga utroskap da babyen vår 6 måneder og det ødela hele gleden med babyen for meg.

Anonymkode: 2786c...922

Dette. Hvorfor rive henne opp unødig?

Og helt ærlig, et bilde og et plumpt forslag - det er en bagatell i det lange løp.

Anonymkode: 8addf...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lagret snappene og screenshotet det han sendte, men ikke svart med et ord. Grillet han i nerver, rett og slett! Og regnet med at han fikk skikkelig angst! 

Anonymkode: ff93c...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎01‎.‎2019 den 11.09, Anonym bruker skrev:

Si du ikke er intressert og glem det. 

 Ikkenødvendig å lage en haug med styr rundt en snap. 

Anonymkode: e57a9...e51

Enig i denne. Enkel og grei avvisning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...