Gå til innhold

Når dere er ute på tur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sminker dere dere? Var ute og gikk på ski i dag og det var så mange damer som gikk på ski med barna sine og var godt sminket. Altså ikke diskret, men inkludert leppestift. Følte meg nesten som en grå mus der jeg turet i vei totalt usminket. 

Er det virkelig sånn at man sminker seg og «doller» seg opp for å være ute og mosjonere? Er det jeg som ikke har fulgt med?

Anonymkode: 44b7f...9de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i det hele tatt. Mer enn fin nok til utendørsbruk😁😁

Skrevet

Jeg har ALLTID mascara, hjemme, på tur, på trening, i fjøset, på sjøen. Eneste unntak er når jeg skal sove og føde. Annen sminke har jeg kun til penbruk, dvs ikke på tur.

Skrevet

Jeg sminker meg ikke på skitur og når jeg trener. Det er ikke bra for huden 😊 sminker meg ellers 😊

Anonymkode: 839ac...f6f

Skrevet

Det har jeg også lagt merke til! Jaja, bare å finne fram leppestiften selv, tenker jeg.

Anonymkode: a431c...028

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn. Det ser jo bare dumt ut. Men jeg trenger heldigvis ikke gå sammen med sånne.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sminker dere dere? Var ute og gikk på ski i dag og det var så mange damer som gikk på ski med barna sine og var godt sminket. Altså ikke diskret, men inkludert leppestift. Følte meg nesten som en grå mus der jeg turet i vei totalt usminket. 

Er det virkelig sånn at man sminker seg og «doller» seg opp for å være ute og mosjonere? Er det jeg som ikke har fulgt med?

Hvor bor du? Åpenbart ikke her 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 9719f...735

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvor bor du? Åpenbart ikke her 🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: 9719f...735

På Østlandet et sted

Skrevet

Haha... Dette kan jeg faktisk tenke meg at kan skje i de aller mest sentrale og  populære "se-på-meg"-løypene på Sjusjøen... 

Ikke min greie. Bruker aldri sminke. 

Anonymkode: c75d3...ff7

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha... Dette kan jeg faktisk tenke meg at kan skje i de aller mest sentrale og  populære "se-på-meg"-løypene på Sjusjøen... 

Ikke min greie. Bruker aldri sminke. 

Anonymkode: c75d3...ff7

Det her er i ei lita bygd. Følte meg besten teit blant alle de freshe damene med turkise toppluene😂

Skrevet

Jeg regner med at de som sminker seg hver dag uansett, ikke fjerner den før de tar seg en skitur?

Anonymkode: 59085...f32

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg regner med at de som sminker seg hver dag uansett, ikke fjerner den før de tar seg en skitur?

Anonymkode: 59085...f32

Jeg sminker meg hver dag, men ikke for en skitur eller tur ellers. Det er da jeg deopper det

Skrevet

Som oftest er jeg helt sminkefri på tur. En sjelden gang har jeg kanskje litt maskara 🌲

Anonymkode: 30cfc...099

Skrevet

Jeg bruker ikke sminke, kun litt på øynene hvis jeg skal ut å spise, eller andre festligheter. 

Men ser jo det på treningssenter og, er jo noen der som har på så mye sminke, at de bør virkelig ikke trene hardt, for da vil det jo ikke se ut.

Anonymkode: 706a7...9b3

Skrevet

Jeg sminker meg hver eneste dag, av vane. Uavhengig av hva jeg skal. 

Anonymkode: 2eef8...030

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Leppestift på tur høres overdrevent ut. Skal jeg ut på tur bruker jeg kun pudder og noe lypsylgreier. På jobb eller andre steder bruker jeg pudder og mascara. Jeg orker ikke bruker for lang tid foran speilet 

Anonymkode: 1a370...d6c

Skrevet

Jeg sminker meg ikke for å gå på tur, men om jeg går en tur etter jobb så fjerner jeg ikke sminken først. 

Skrevet

Min mor er den mest ujålete jeg kjenner. Men hun bruker ofte leppestift på skitur for hun får så såre og sprukne lepper av vinterkulden. 

Anonymkode: 3cc4d...27b

Skrevet (endret)

Nei det gidder jeg ikke. Har en box carmex i anorakken hvis jeg blir tørr på leppene. 

Endret av frk Nilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...