Gå til innhold

Når du skal på venninnetur?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Deler dere rom med andre om du og en venninne skulle reist sammen?

Tidligere gjorde jeg jo det, men kjenner at jeg nå er mindre og mindre klar for å sove på rom med andre. Jeg sover ofte urolig og har noen ganger problemer med magen osv.

Hva tenker dere om dette? 

Det blir jo mye dyrere med to rom, men samtidig er det godt å være uthvilt og klar for en dag med opplevelser.

er jeg sær? Er godt oppe i 40 årene.

Anonymkode: 5d4a3...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hva som er hensikten med reisen og på økonomien der og da. Jeg har gjort alt fra å ligge på 4-sengs rom til å ha mitt eget. Begge deler har sin sjarm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er etter hvert så gammel og sær at jeg kun sover på rom for meg selv. Hjemme som borte. Eneste unntak er på hytta, da sover hunden hos meg, og på ferie. Reiser vi alle fire, så deler vi oss som oftest etter kjønn, tenåringene er ikke så lystne på å dele rom med hverandre. 

Anonymkode: 92ae7...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler med vinnennen min. I fjor var vi 5 stykker som dro og da delte 3 av oss rom og 2 i det andre. I år skal jeg med en annen venninne og vi deler rom. Sover dårligere men er jo med sin sjarm. Stelle oss for kvelden med skravling og vin før vi går etc. Ligge i senga og skravle om morgenen. Sjeldent jenteturer blir turer hvor vi lader batteriene uansett 😆

Anonymkode: 7d941...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...