Gå til innhold

Mannen er så ufattelig kjedelig i senga... what to do?!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Altså, han er så sykt kjedelig å ha sex med! Han er glad i sex, så det er ikke problemet. Vi har sex ganske ofte. Men... jeg har prøvd å si hva jeg liker og hva jeg ønsker. Han hører etter, men bare gjør ikke de tingene jeg sier tenner meg.. Jeg kan "klage" på noe (type rutinesex), men han gjør det samme neste gang også. Jeg prøver litt forskjellig, og det synes han jo er gøy, men han gjør ikke det jeg vil liksom - tror ikke det går på at han ikke vil/ikke liker det - han bare gjør det ikke!!!!

Det går særlig på når jeg også vil komme. Da er det alltid sånn at jeg tar på meg selv (helt greit det altså), mens han bare ligger å "små-jukker" uten en mine eller lyd. Veldig lite tennene, og det gjør at jeg mister lysten, og ofte ikke gidder å komme allikevel (ofte bruker jeg laaaaang tid også da, fordi jeg "mister helt fokus" når han er sånn, blir stressa og da går det nesten ikke). Har sagt fra om det mange ganger, men han gjør det sånn alltid allikevel... 

Begynner å bli litt frustrert... begynt å fantasere om å få meg en elsker jeg kan ha spennende sex med, og som faktisk gir uttrykk for at han har lyst på meg. Utrolig kjipt å ha det sånn! 

Hva skal jeg gjøre????

Anonymkode: 91afd...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Prøv med jentene, det er deilig! 

Anonymkode: 201f8...aee

Tenner overhodet ikke på damer.... aldri prøvd, og har heller ingen interesse..

HI

Anonymkode: 91afd...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Prøv med jentene, det er deilig! 

Anonymkode: 201f8...aee

Er du selv dame? 

Anonymkode: b54bd...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta mer kontroll og vær mer aktiv selv? :)

Anonymkode: ac55d...9f5

Høres ut som om HIs problem er at det er bare hun som er aktiv. 

Anonymkode: fec3d...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvor mange menn som har det sånn!! Ingen trøst for deg, men det er mange!!

Anonymkode: 62e66...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg har akkurat det samme! Noen ganger føler jeg at vi har sex bare for at han skal få tømt seg. Det er ikke kødd en gang...noen ganger når jeg ser at jeg ikke får mine behov tilfredsstilt så orker jeg ikke å si en gang hva jeg ønsker, ofte faller det automatisk av min munn «bare kom å bli ferdig» egentlig unødvendig for han bruker ikke mer en 2 minutter så er vi ferdig. For et sexliv 

Anonymkode: 726aa...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med dårlig sexliv her også. Kun den vanlige stillingen, og det føles ikke som at vi har sex med hverandre for det er null kommunikasjon og lidenskap. Tankene flyr jo et helt annet sted. Må faktisk fantasere om at jeg har sex med noen andre for å få en orgasme.

Anonymkode: f71d7...846

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man resignerer til slutt. Noe så uendelig drepende kjedelig. Det verste er at han synes det er helt flott selv., Nytter ikke å prøve på noe nytt. Min mann er desidert den dårligste elskeren jeg har hatt. Men likevel den jeg er mest glad i, og vil dele livet mitt med. Man kan ikke få alt.

Anonymkode: 55fac...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...