Gå til innhold

Hmm jeg vil på Disney on Ice .


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Først jeg kan ikke  skive perfekt... så om du er av typen som liker å rette på andre så stopp å les. Jeg vet at skriving er en av mine  svake sider. 

Jeg har så lyst å gå på Disney on ice men jenta begynner å bli stor.  Når er barn for  gamle  til å gå på det? 

 

Anonymkode: ab7f3...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må du nesten høre med henne om selv. Min gutt på 6,5 år er fortsatt interessert, så det blir nok noen år til vi drar. Men skulle ønske de kunne få inn litt Peter pan og, litt kjedelig med frost hvert år spesielt for guttene. 

Anonymkode: bcef5...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor var jeg og min søster der, med våres barn. Mine barn var da 16 og 10 år, hennes barn, 22 og 28 år. Så det er vel gøy for mange. Men vi går jo ikke hvert år, men koselig å gå med noen års mellomrom.

Anonymkode: 5772b...c9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

I fjor var jeg og min søster der, med våres barn. Mine barn var da 16 og 10 år, hennes barn, 22 og 28 år. Så det er vel gøy for mange. Men vi går jo ikke hvert år, men koselig å gå med noen års mellomrom.

Anonymkode: 5772b...c9d

Så bare voksne folk altså? Kanskje med spesielle behov da?

Anonymkode: 527a0...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bare voksne folk altså? Kanskje med spesielle behov da?

Anonymkode: 527a0...2ec

Jøss, hva er det for en måte å svare på

Anonymkode: b0701...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

min sønn var 14 da vi var der med søskene på 10,8 og 3 i fjor, han synes det var kjempe fint, men 3åring var for liten

Anonymkode: 9c462...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så bare voksne folk altså? Kanskje med spesielle behov da?

Anonymkode: 527a0...2ec

Hæ? Man er ALDRI for gammel for Disney on ice altså. 😊 Vet om flere oppegående vanlige folk som går sammen uten barn, selom de er 25 år. 

Så en dokumentar på TV om mannfolk som er store My little pony fans. Drar på arrangementer osv med kosedyrene sine. Tror de var 1 million i den klubben.  

Anonymkode: b4003...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...