Gå til innhold

Språkforsker


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Finnes det noen her inne som er språkforsker?

Anonymkode: 65db4...4a6

Jeg har studert språk på universitetet og har undervist i to ulike fremmedspråk, hvis det hjelper? Men jeg forsker ikke akkurat. 

Anonymkode: bcca0...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Ja, jeg tror Sug Lut er språkforsker. 

Vet ikke hvor lenge mitt utsagn får lov til å henge her inne, men alt som gjelder dette blir ryddet bort med følgende forklaring:

Brukerdebatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er alt for kul til å være språkforsker. Trenger ikke studere språk for å være god på skriving og ha bredt ordforråd. 

Anonymkode: 20a6c...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Havfruene skrev:

Ja, jeg tror Sug Lut er språkforsker. 

Vet ikke hvor lenge mitt utsagn får lov til å henge her inne, men alt som gjelder dette blir ryddet bort med følgende forklaring:

Brukerdebatt

Mener du at innlegget ditt ikke er brukerdebatt?

Anonymkode: bc06a...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Havfruene skrev:

Ja, jeg tror Sug Lut er språkforsker. 

Vet ikke hvor lenge mitt utsagn får lov til å henge her inne, men alt som gjelder dette blir ryddet bort med følgende forklaring:

Brukerdebatt

Du vet jo helt åpenbart ikke hva det vil si å forske? En språkforsker driver IKKE og pugger grammatikkbøker!

Anonymkode: 98d85...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Havfruene skrev:

Ja, jeg tror Sug Lut er språkforsker. 

Vet ikke hvor lenge mitt utsagn får lov til å henge her inne, men alt som gjelder dette blir ryddet bort med følgende forklaring:

Brukerdebatt

Nå er du bare pinlig. 

Og hvis du vil vite det: jeg rapporterte usaklige innlegg i den tråden du er så sur på. Når hele tråden handler om én bruker, og ikke om trådens tema, da går det under regelverket for "avsporing". Og når innleggene lyder "hun er ei megge" osv, da går det under regelverket for avsporing.

Men fortsett gjerne å bruke nick… du vil se at mange brukere her jager etter dem de husker navnet på, og at du ikke kan ytre deg i noen som helst tråd uten at det kommer en som er sur på noe du sa i forfjor. Da får du smake din egen medisin.

Anonymkode: bcca0...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Nå er du bare pinlig. 

Og hvis du vil vite det: jeg rapporterte usaklige innlegg i den tråden du er så sur på. Når hele tråden handler om én bruker, og ikke om trådens tema, da går det under regelverket for "avsporing". Og når innleggene lyder "hun er ei megge" osv, da går det under regelverket for avsporing.

Men fortsett gjerne å bruke nick… du vil se at mange brukere her jager etter dem de husker navnet på, og at du ikke kan ytre deg i noen som helst tråd uten at det kommer en som er sur på noe du sa i forfjor. Da får du smake din egen medisin.

Anonymkode: bcca0...66b

*Og når innleggene lyder "hun er ei megge" osv, da går det under regelverket for sjikane, mener jeg

Anonymkode: bcca0...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe spessielt du lurer på eller er det bare et dårlig forsøk på å oute en bruker?

Anonymkode: 21cb5...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå er du bare pinlig. 

Og hvis du vil vite det: jeg rapporterte usaklige innlegg i den tråden du er så sur på. Når hele tråden handler om én bruker, og ikke om trådens tema, da går det under regelverket for "avsporing". Og når innleggene lyder "hun er ei megge" osv, da går det under regelverket for avsporing.

Men fortsett gjerne å bruke nick… du vil se at mange brukere her jager etter dem de husker navnet på, og at du ikke kan ytre deg i noen som helst tråd uten at det kommer en som er sur på noe du sa i forfjor. Da får du smake din egen medisin.

Anonymkode: bcca0...66b

Vel er jeg på fest her på Hawaii, men jeg kjenner ikke igjen uttrykket "hun er ei megge".  

 

Helt ok at folk er sur på meg da. Det må da vel være bedre enn at ingen husker meg?

Anonymkode: 65db4...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene

Vel er jeg på fest her på Hawaii, men jeg kjenner ikke igjen uttrykket "hun er ei megge".  

 

Helt ok at folk er sur på meg da. Det må da vel være bedre enn at ingen husker meg?

Anonymkode: 65db4...4a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Havfruene skrev:

Vel er jeg på fest her på Hawaii, men jeg kjenner ikke igjen uttrykket "hun er ei megge".  

 

Helt ok at folk er sur på meg da. Det må da vel være bedre enn at ingen husker meg?

Anonymkode: 65db4...4a6

Vent og se. Skriver man med nick, får man fort sin egen private stalker. (De fleste ikke så dumme at de bruker nick MENS de stalker, da. Der er du nok unik!) 

Anonymkode: bcca0...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vent og se. Skriver man med nick, får man fort sin egen private stalker. (De fleste ikke så dumme at de bruker nick MENS de stalker, da. Der er du nok unik!) 

Anonymkode: bcca0...66b

Haha, det verste er at hun ikke er det. Hun er ikke den første, og neppe den siste som ikke skjønner det

Anonymkode: 3e6af...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på definisjonen din. Jeg har mastergrad i nordiske språk og litteratur, med hovedfokus på språk. Å skrive masteroppgave er jo et mindre forskningsprosjekt, men kanskje ikke helt det man tenker på når en tenker språkforsker. Da skal man vel fortsatt jobbe med dette aktivt, som f.eks. å ta doktorgrad eller være ansatt ved et universit der forskning er en del av stillingen.

Anonymkode: a650d...2bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Havfruene
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, det verste er at hun ikke er det. Hun er ikke den første, og neppe den siste som ikke skjønner det

Anonymkode: 3e6af...75e

Stalker er jeg ihvertfall ikke. Om det er lurt å ikke være stalker er annen sak. Jeg kan best like de mennesker som er seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...