Gå til innhold

Skal dere ligge med mannen snart?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snart? To ganger i går, sånn ellers nesten daglig den siste tiden, og det blir nok i kveld og i morgen tidlig også😋 Elsker disse kaninperiodene våre, mannen min er best i verden når det gjelder min kropp😄🤗

Anonymkode: a613a...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

????

Sorry, sex er noe jeg gjør fordi er har lyst, det er ikke obligatorisk.
Hadde mannen min trodd jeg hadde sex med han siden jeg følte det var obligatorisk hadde han blitt lei seg og mistet lysten.

Men når det er sagt, så fort mensen er ferdig blir det sex igjen 

Anonymkode: 470b5...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Obligatorisk... okei?

Skulle gjerne gjort det, men begge er stuptrøtt etter å ha stått opp kl 06. I tillegg er 15-åringen på klassefest med jentene(?) i klassen. Fant nylig ut at hun har løyet om hvilken venninne festen skal være hos, samt at hun har lagt fra seg mobilen her.

Så er ikke i stemning uansett, kan du si...

Anonymkode: 7fd3b...916

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, itte i dag 😂

Skan ha seg noe i dag, får han hente det hos «vikaren» (elskerinnen. Og ja, jeg er seriøs. Han har en elskerinne, og det er helt ok :) rettere sagt; sexerinne :) Full åpenhet og ærlighet rundt det. Er faktisk det beste som har skjedd oss på alle sider :) vi fungerer flott som kjærester, ektepar, foreldre osv. Men sex er jeg ikke så glad i. Så han har ei «sexerinne» :) 

Anonymkode: 564f7...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel, og en av fordelene med å være singel er at jeg ikke må ha sex fordi noen ønsker eller forventer det. Har ikke hatt sex på 4 år, og har ikke savnet det et sekund 👍😊

Anonymkode: e8251...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde oss en runde i går. Men aldri «obligatorisk». Vi gjør det fordi vi liker det😂

Anonymkode: e5d78...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kommer hjem i morgen, så da blir det nok en runde. Same procedure as every saturday. 🤪😘

Anonymkode: f18f7...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...