Gå til innhold

Hvordan lære meg selv til å ta hensyn til meg selv, og få mindre dårlig samvittighet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er langtidssykemeldt bla på utmattelse som følge av annen sykdom. Jeg blir utrolig fort sliten og svimer rundt, men jeg hater det så inderlig! Før dette var jeg full fart hele tiden, fikk unna alt som skulle gjøres og fungerte som alle andre. Men nå ligger jeg her da, for hver dag presser jeg meg selv altfor mye fordi jeg får så dårlig samvittighet fordi jeg ikke bidrar like mye i huset. Mannen er fantastisk og tvinger meg til å prøve å slappe av, han tar alt på strak arm og forsikrer meg hele tiden om at det er helt i orden for han at jeg er slik nå, og sier at jeg blir bedre om jeg faktisk tillater meg selv til å slappe av.. Men jeg har en så utrolig dårlig følelse når jeg er så inaktiv og "lat", jeg virkelig hater det! 

Men jeg må jo bare stole på han og prøve å finne tilbake kreftene, men jeg skjønner ikke hvordan..? Jeg er bare så utrolig lei, og jeg er trist for at livet mitt er blitt sånn, jeg vil bare fungere som alle andre!..

Anonymkode: 91d97...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på et frog kurs! Jeg sverger det hjelper. Det beste jeg har gjort for meg selv noensinne og jeg har gjort mye for å prøve å få det bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...