Gå til innhold

Ekteparet Stordalen provoserer med over måte!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Verre dobbeltmoral skal man lete lenge etter. Mens de velter seg i luksus og forbruker mer enn halve Nigerias befolkning til sammen, skal vi andre redde planeten ved å takk nei til renhold, bruke håndklærne flere ganger og spise planter. Verden vil bedras...

 

https://www.dn.no/luftfart/petter-stordalen/eirik-bogsnes/privatfly/floy-hvert-sitt-privatfly-til-hotellfest/2-1-354125

https://www.nettavisen.no/na24/gunhild-stordalen-henges-ut-som-hykler-i-britiske-storaviser/3423582011.html

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6605391/Glamorous-billionaire-dubbed-hypocrite.html

 

 

Anonymkode: 7ccf6...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men GS er vel vegetarianer. På det punktet er hun aldeles ingen hykler. Vi bør virkelig spise mindre kjøtt alle!

Anonymkode: 01b76...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men GS er vel vegetarianer. På det punktet er hun aldeles ingen hykler. Vi bør virkelig spise mindre kjøtt alle!

Anonymkode: 01b76...525

Hun er jo det når hun forbruker mye annet

Anonymkode: 96606...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg har også bekjente som jobber i miljøorganisasjoner, kjører tesla og tjener millioner. 

Jeg kjenner ingen andre som reiser så mye med fly rundt om i verden både på fritid og på «jobb». Hyklerisk. 

Kom ikke å fortell meg at det er jeg som må redde verden ved å kutte kjøtt til 14 gram i uka. Jeg spiser hovedsakelig hjort og dyr som går på utmarksbeite halve året.

Ja, vi må alle endre livsstil for å redde miljøet.

Vi kan starte med å kutte overforbruk av forbruksvarer. Og flyreiser. 

 

 

 

 

Anonymkode: 1eada...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er jo det når hun forbruker mye annet

Anonymkode: 96606...dc4

Men hun må jo få uttale seg om kjøttforbruk selv om hun drar på luksusreiser? 

Anonymkode: 01b76...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er jo det når hun forbruker mye annet

Anonymkode: 96606...dc4

Ikke bare forbruker, men har et helt ekstremt overforbruk

Anonymkode: 96606...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hun må jo få uttale seg om kjøttforbruk selv om hun drar på luksusreiser? 

Anonymkode: 01b76...525

Nei, det synes jeg ikke. Hun bør starte med sin egen familie hvis hun skal være et forbilde

Anonymkode: 96606...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har fått med seg at det er FORSKERE som står bak anbefalingene og ikke Gunhild Stordalen? 

Men for all del, la heller kloden gå til helvete mens dere irriterer dere over at det var feil person som videreformidlet budskapet. 

Anonymkode: 07290...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ingen som har fått med seg at det er FORSKERE som står bak anbefalingene og ikke Gunhild Stordalen? 

Men for all del, la heller kloden gå til helvete mens dere irriterer dere over at det var feil person som videreformidlet budskapet. 

Anonymkode: 07290...5a3

Og så har vi alle de FORSKERNE som er fullstendig uenige. Jeg tror ikke på dette et sekund.

Anonymkode: b6396...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hun må jo få uttale seg om kjøttforbruk selv om hun drar på luksusreiser? 

Anonymkode: 01b76...525

Problemet er når hun argumenterer med at vi må spise mye mindre kjøtt for å redde jorden og ikke overforbruke ressursene, samtidig med at hun selv overforbruker groft på andre arenaer.

Anonymkode: 95872...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og så har vi alle de FORSKERNE som er fullstendig uenige. Jeg tror ikke på dette et sekund.

Anonymkode: b6396...1d5

3 av 100 ja. Sett kortene dine på det 👍🏻

Anonymkode: 07290...5a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Problemet er når hun argumenterer med at vi må spise mye mindre kjøtt for å redde jorden og ikke overforbruke ressursene, samtidig med at hun selv overforbruker groft på andre arenaer.

Anonymkode: 95872...39d

Du har misforstått budskapet. EAT som organisasjonen heter, er en organiaskasjon som jobber med hvordan vi skal FØ 10 milliarder mennesker i 2050. Slik vi spiser i dag går ikke når befolkningen øker. Det er det de jobber med og det som er budskapet. Greit å sette seg inn i. 

Anonymkode: fcbbe...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du har misforstått budskapet. EAT som organisasjonen heter, er en organiaskasjon som jobber med hvordan vi skal FØ 10 milliarder mennesker i 2050. Slik vi spiser i dag går ikke når befolkningen øker. Det er det de jobber med og det som er budskapet. Greit å sette seg inn i. 

Anonymkode: fcbbe...d0a

Nei, og hadde alle flydd like mye som henne hadde verden gått adundas enda tidligere.

Anonymkode: 7ccf6...e39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Verre dobbeltmoral skal man lete lenge etter. Mens de velter seg i luksus og forbruker mer enn halve Nigerias befolkning til sammen, skal vi andre redde planeten ved å takk nei til renhold, bruke håndklærne flere ganger og spise planter. Verden vil bedras...

 

https://www.dn.no/luftfart/petter-stordalen/eirik-bogsnes/privatfly/floy-hvert-sitt-privatfly-til-hotellfest/2-1-354125

https://www.nettavisen.no/na24/gunhild-stordalen-henges-ut-som-hykler-i-britiske-storaviser/3423582011.html

https://www.dailymail.co.uk/news/article-6605391/Glamorous-billionaire-dubbed-hypocrite.html

 

 

Anonymkode: 7ccf6...e39

Ja, ganske kvalmt!

Anonymkode: 9e60f...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det der Eat greiene bare oss nordmenn eller skal andre land og få være med å redde verden denne gangen?

Anonymkode: b48cf...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De rike har alltid en mye bedre grunn enn oss andre til å ta seg til rette....

Anonymkode: 5f182...a30

Å slutt med moraliseringen din, du er akkurat som Stordalen selv. 

Jeg vedder fletta mi på at du hadde levd et luksuriøst liv selv dersom du hadde hatt pengene til det. Ikke innbill meg noe annet!!

Anonymkode: 2e00a...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...