Gå til innhold

Hjelp, kul i nakken!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Oppdaget i dag tidlig at jeg har en kul i nakken og den er vond..Den ligger på den muskelen som går fra hodet og ned, er en på hver side av den gropa i nakken..På den ene siden der er kulen, den er vond å ta på..Har masse utslett i det området nå,som klør så var derfor jeg oppdaget den i dag tidlig. Kjenner jeg får litt panikk og er redd det er noe galt 😟 Noen som har peiling? Skal bestille legetime men regner med at det er noen uker venting...

Anonymkode: 31414...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert en abcess eller noe annet som ikke er farlig. Men sjekk det opp hos lege for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 775df...f3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Sikkert en abcess eller noe annet som ikke er farlig. Men sjekk det opp hos lege for sikkerhets skyld.

Anonymkode: 775df...f3d

Den er hard og rund kjennes det ut som..Sitter litt inni,men når jeg bøyer hodet fremover så kommer den tydelig frem..Når jeg tar fingrene på hver side og klemmer forsiktig så gjør det vondt,men ikke over eller under kulen..Men bestiller time uansett..

Hi

Anonymkode: 31414...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den er hard og rund kjennes det ut som..Sitter litt inni,men når jeg bøyer hodet fremover så kommer den tydelig frem..Når jeg tar fingrene på hver side og klemmer forsiktig så gjør det vondt,men ikke over eller under kulen..Men bestiller time uansett..

Hi

Anonymkode: 31414...f2c

Høres litt ut som en innkapslet megakvise. Men sjekk hos legen

Anonymkode: e498f...54a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Høres litt ut som en innkapslet megakvise. Men sjekk hos legen

Anonymkode: e498f...54a

Det virker kanskje som at det kan være det og den er svær! Mannen min sa det når han khente på den i sta at deg kan være noe slik..Legetime bestilt,første ledige time er 1 februar 😛 Men ser det bare an,holder den seg slik så tar jeg den timen og skulle den bli veldig vondt og veldig stor så får jeg heller akutttime 😉 Jeg kjente den ikke i går og jeg smurte meg inn med krem da også på utslettene 🤔

Hi

Anonymkode: 31414...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Tenker også på lymfeknute. Det er mange av dem i det området. 

Anonymkode: f6a25...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan høres ut som en hoven lymfeknute. Jeg får ofte en øm lymfeknute i nakken eller på halsen hvis jeg har et lite sår eller en kvise. Ta en tur til legen og få den sjekket hvis du er usikker på hva det er.

Anonymkode: 0e595...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...