Gå til innhold

Hvordan redde puppene🙈


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For snart 3 år siden ble jeg mamma og når melken kom vokste brystene mine noe sinnsykt! Naturlig nok ble de mye mindre når jeg ble ferdig med å amme, men huden trakk seg ikke skikkelig tilbake. Nå kjennes huden ut som papir og ser helt forferdelig ut! Kan jeg gjøre noe for å «reparere»?

Anonymkode: 39982...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor godt det repareres handler mest om gener har jeg hørt. Ikke så veldig mye du får gjort til eller fra. Men smør godt med fet krem, og ta gjerne en god skrubb/peeling, så du stimulerer huden til å fornyes. 

Mine pupper ble nesten helt som før etter amming, men det tok i hvert fall et år etter avsluttet amming. De første mnd etter amming så puppene mine ut som om de tilhørte en 80-åring, så ble de heldigvis gradvis yngre😂👍🏻

Anonymkode: fadf2...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper er som før amming. Jeg har ikke gjort noe som helst for å få det til, så tror det skyldes gener. 

Anonymkode: c2b5e...4a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine ble mye mindre etter jeg sluttet å amme enn det de var før jeg fikk melk..skikkelig urettferdig, hadde ikke akkurat grei str på de fra før av heller og passer ikke kroppen min i det hele tatt Og de er ikke akkurat faste nå, henger litt for å si det sånn. Så jeg skal hvertfall "redde" de med silikon nå etter siste amming når keg er ferdig, viss de pluttselig ikke blir bedre da, men tviler. Men hva som kan hjelpe, er vel kun tiden som kan vise det, forskjellige kremer og skrubb tviler jeg på hjelper. Noe det ikke gjorde på meg. hvertfall. Så min lette løsning blir silikon. 

Anonymkode: aac47...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god BH!

Hvorfor i alle dager skal alle ha struttepupper som på en 17-åring? Jeg kan ikke fatte det, mammapupper som henger litt er da helt normalt. Det er sånn vi kvinner er laget. 

I 2019 lages det veldig gode bh'er som gjør at de likevel ser bra ut under genseren.

Har du gedigne pupper som gir deg vonde skuldre og nakke, hodepine osv skjønner jeg at du må forminske litt, men ellers kan jeg virkelig ikke forstå alle disse puppe-operasjonene altså...

Anonymkode: a82d8...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

En god BH!

Hvorfor i alle dager skal alle ha struttepupper som på en 17-åring? Jeg kan ikke fatte det, mammapupper som henger litt er da helt normalt. Det er sånn vi kvinner er laget. 

I 2019 lages det veldig gode bh'er som gjør at de likevel ser bra ut under genseren.

Har du gedigne pupper som gir deg vonde skuldre og nakke, hodepine osv skjønner jeg at du må forminske litt, men ellers kan jeg virkelig ikke forstå alle disse puppe-operasjonene altså...

Anonymkode: a82d8...452

Okey så kun folk med store pupper er greit å fikse på men de som nesten ikke har bryst i det hele tatt er ikke greit å fikse på? Regner med din kommentar var rettet mot min. Jeg gjør det for min egen skyld og vil ha bryst som passer min kropp. Nei jeg er heller ikke noe særlig for struttepupper og gedigne silikonpupper som ikke ser ekte ut. Men du tar jo alle under en samme kam og det syns jeg er veldig feil. 

Jaja de lager gode bh nå tildags og som KAN se kjempefint ut under klær ja, men kanskje ikke så fint når enn ikke har noe særlig klær på seg igjen. 

Også er der jo ikke alle 17 åringer som har struttepupper heller da 😉 

Anonymkode: aac47...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okey så kun folk med store pupper er greit å fikse på men de som nesten ikke har bryst i det hele tatt er ikke greit å fikse på? Regner med din kommentar var rettet mot min. Jeg gjør det for min egen skyld og vil ha bryst som passer min kropp. Nei jeg er heller ikke noe særlig for struttepupper og gedigne silikonpupper som ikke ser ekte ut. Men du tar jo alle under en samme kam og det syns jeg er veldig feil. 

Jaja de lager gode bh nå tildags og som KAN se kjempefint ut under klær ja, men kanskje ikke så fint når enn ikke har noe særlig klær på seg igjen. 

Også er der jo ikke alle 17 åringer som har struttepupper heller da 😉 

Anonymkode: aac47...fe6

Silikonpupper er jo ikke pupper. Pupper er kropp. Silikon er ikke kropp. 

Anonymkode: d87ef...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Silikonpupper er jo ikke pupper. Pupper er kropp. Silikon er ikke kropp. 

Anonymkode: d87ef...f2a

Silikonprotesene er omsluttet av en pupp. Så likefullt pupper selv om det er en protese inni. 

Anonymkode: 1ba39...a03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Okey så kun folk med store pupper er greit å fikse på 

Du leste visst ikke begrunnelsen: pupper som gjør vondt! Det er noe  annet enn estetikk.

Anonymkode: 8efb0...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du leste visst ikke begrunnelsen: pupper som gjør vondt! Det er noe  annet enn estetikk.

Anonymkode: 8efb0...dbd

Hva med psykisk helse? For dem som har/får så store komplekser med brystene at det går ut over livskvalitet? Er det godt nok, eller veier fysiske plager mest? 

Anonymkode: f8a81...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva med psykisk helse? For dem som har/får så store komplekser med brystene at det går ut over livskvalitet? Er det godt nok, eller veier fysiske plager mest? 

Anonymkode: f8a81...983

Det er vel det jeg ikke forstår, hvordan i alle dager kan utseende på en pupp gi deg dårlig livskvalitet. For meg er det helt ubegripelig.

Fordommene i meg sier at du har ikke opplevd mye sykdom eller vondt i livet om utseende på puppene gir deg dårlig livskvalitet, selv om jeg vet at det ikke nødveldigvis er sånn. Men i det norske helsevesen er det bare fysiske plager som gir deg nye pupper, er det psykisk helse det er snakk om må du betale det selv, og det er helt greit i mine øyne.

Er du såpass, man kan vel nesten kalle det overfladisk, at du får dårlig livskvalitet pga utseende på puppene får du betale det selv. Det er forsåvidt greit for meg og ikke noe jeg skal legge meg opp i, men det er synd det har blitt sånn at kroppene våre ikke er bra nok i seg selv, man må fikse på dem for å bli fornøyd.

Anonymkode: a82d8...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.1.2019 den 19.27, Anonym bruker skrev:

Silikonpupper er jo ikke pupper. Pupper er kropp. Silikon er ikke kropp. 

Anonymkode: d87ef...f2a

Finnes mye fint i plast.

Anonymkode: b6e9e...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...